Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Vi har fått lapp i posten angående dugnad. Vanligvis er dugnaden en lørdag, og stort sett passer det alltid. Denne gangen er det på en søndag, midt i kirketiden. Feltet ligger 100m fra kirken. Jeg syns faktisk det er litt småpinlig, og ikke minst respektløst, å ha stordugnad på en søndag... Er nok litt gammeldags, og ikke spesielt religiøs, men dette henger liksom igjen fra jeg var liten: "En skal holde kirketiden hellig!" Anonymkode: 5b233...6e7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Enig med deg. Vi bruker ha dugnad på Torsdag 17.00 til 19.00 Anonymkode: c6c94...2ce
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 Skal dere bråke da? Om det er meningen det skal brukes hekkesakser, gressklippere osv er det jo faktisk ulovlig, da hadde jeg sendt en melding til styret om at du ikke synes dette er greit, Om dere bare skal rake litt og ellers drikke kaffe og mingle med hverandre er det ikke så farlig. Anonymkode: 448d1...4c1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Klipping av hekk, ellers endel luking. Føler det blir så feil🙈. Kommer jo sikkert til å møte opp og delta. Er for konfliktsky til å si imot... Anonymkode: 5b233...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå