Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Møtte en mann for 4 mnd siden, og er veldig forelsket, men... Vi ses ikke så ofte pga barn, avstand og jobb, så vi "prater" mye på messenger.... De siste dagene (uka), skriver han kun om sex, vrir ethvert samtaleemne over på sex (han/meg), og ærlig talt nå begynner det å bli for dumt. Vi er i 40 årene begge to, men han oppfører seg som en tenåringsgutt. Nå har jeg ikke respondert på det han har skrevet i kveld, kun skrevet om "nøytrale" ting og at jeg er litt opptatt i kveld. Jeg gidder rett og slett ikke ha "messenger sex" HVER DAG, HELE DAGEN. Nå skjønte.jeg at han er litt furt, men fader, kan han ikke skjønne at det blir litt mye..? Anonymkode: 7cca7...022
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Prøvd å si det til han? Om det er normalt eller ikke, har jeg ikke noe svar på. Men prøv å si det til han. Retter han seg etter det, kan det jo vøre at det blir noe ordentlig ut av det. Om han fortsetter på samme måten, eller kanskje t.o.m. blir sur, så finner du kanskje ut at han ikke er den rette? Lykke til! Anonymkode: d0bb0...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå