Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Funker det bedre enn Finn.no? Anonymkode: e6969...3c7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Nei syns appen var skikkelig dårlig! Finn for alle penga!😜 Anonymkode: a557c...add
skinnfilla Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 (endret) Nei, fordi reklamen suger og vil ikke laste ned appen , ene og alene pga ELENDIG REKLAME!! Bruker Finn og er fornøyd med det. Loppisappen meg i ræva😖 Endret 13. september 2017 av skinnfilla Skrivefeil
Tjofsen Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 1 time siden, skinnfilla skrev: Nei, fordi reklamen suger og vil ikke laste ned appen , ene og alene pga ELENDIG REKLAME!! Bruker Finn og er fornøyd med det. Loppisappen meg i ræva😖 Som jeg skulle sagt det selv. En av de verste reklamene som går nå.
sug lut Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 2 timer siden, skinnfilla skrev: Nei, fordi reklamen suger og vil ikke laste ned appen , ene og alene pga ELENDIG REKLAME!! Bruker Finn og er fornøyd med det. Loppisappen meg i ræva😖 Får jeg tak i vesenet som har hysteristemmen i den reklamen skal jeg kjølhale henne, den er som en sirkelsag på lykkepiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå