Gå til innhold

Familievernkontoret


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er enige om å ta en tur på familievernkontoret,men er usikker om problemstillingen kvalifiserer til det. Hvilke problemstillinger kan man ta opp der? Er det gratis eller betaler man?

Anonymkode: f0d0f...93c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gratis og man kan ta opp hva man vil. Kanskje ikke fordeling av hvem som skal ta oppvaska, men stort sett det meste 

Anonymkode: c5c2a...e06

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er gratis og man kan ta opp hva man vil. Kanskje ikke fordeling av hvem som skal ta oppvaska, men stort sett det meste 

Anonymkode: c5c2a...e06

Det høres bra ut. Hvordan bestiller man time? HI

Anonymkode: f0d0f...93c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det høres bra ut. Hvordan bestiller man time? HI

Anonymkode: f0d0f...93c

Du må ringe de. De tar ikke imot sensitiv informasjon på Mail 

Anonymkode: c5c2a...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...