Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Jeg og mannen er enige om å ta en tur på familievernkontoret,men er usikker om problemstillingen kvalifiserer til det. Hvilke problemstillinger kan man ta opp der? Er det gratis eller betaler man? Anonymkode: f0d0f...93c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Det er gratis og man kan ta opp hva man vil. Kanskje ikke fordeling av hvem som skal ta oppvaska, men stort sett det meste Anonymkode: c5c2a...e06
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er gratis og man kan ta opp hva man vil. Kanskje ikke fordeling av hvem som skal ta oppvaska, men stort sett det meste Anonymkode: c5c2a...e06 Det høres bra ut. Hvordan bestiller man time? HI Anonymkode: f0d0f...93c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres bra ut. Hvordan bestiller man time? HI Anonymkode: f0d0f...93c Du må ringe de. De tar ikke imot sensitiv informasjon på Mail Anonymkode: c5c2a...e06
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 https://www.bufdir.no/Familie/ Anonymkode: b09b1...c75
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.bufdir.no/Familie/ Anonymkode: b09b1...c75 Takk 😊 HI Anonymkode: f0d0f...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå