Gå til innhold

Kan HCG stå stille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vil den alltid enten synke eller stige? Hvis man for eksempel har rester etter spontanabort, kan den stå stille da? 

Anonymkode: f98bb...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hcg skal stige i normal graviditet.

Og i teorien synke etter abort. Men det kan gå sakte.. Og ved feks graviditet utenfor livmor kan det både stige og synke.

Hvis jeg ikke synker etter spontanabort bør det følges med på. Kan være tester igjen 

Etter min ex.u tok det ukesvis å gå fra hcg 20 til 0..

Anonymkode: d343d...ab9

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hcg skal stige i normal graviditet.

Og i teorien synke etter abort. Men det kan gå sakte.. Og ved feks graviditet utenfor livmor kan det både stige og synke.

Hvis jeg ikke synker etter spontanabort bør det følges med på. Kan være tester igjen 

Etter min ex.u tok det ukesvis å gå fra hcg 20 til 0..

Takk for svar! :)

Fikk du noen forklaring på hvorfor det tok så lang tid fra 20 til 0? Jeg leser at halveringstiden skal være ca. 40 timer. 

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Takk for svar! :)

Fikk du noen forklaring på hvorfor det tok så lang tid fra 20 til 0? Jeg leser at halveringstiden skal være ca. 40 timer. 

For min del var det at graviditeten var utenfor livmor ..og da blir spontanabort annerledes.

De fulgte meg nøye opp med blodprøver ukentlig til det var 0 (eller under 4). Hvis det ikke hadde nok ned av seg selv var det snakk om cellegift 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For min del var det at graviditeten var utenfor livmor ..og da blir spontanabort annerledes.

De fulgte meg nøye opp med blodprøver ukentlig til det var 0 (eller under 4). Hvis det ikke hadde nok ned av seg selv var det snakk om cellegift 

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. Godt at du slapp cellegift! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...