Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Er de mye skjeve? Vært hos optiker nå og hornhinna på venstre øye hadde forandra seg mye på 2 år så måtte ha nye prismeglass...Bruker det nå og men hadde forandre seg men det gikk opp og ned fikk jeg beskjed om... Anonymkode: c3857...051
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Jeg har, og de har bare blitt skjevere siden jeg fant ut at jeg trengte briller i 2014, nå trenger jeg også lesebriller Men da jeg tok synstesten som avslørte brillebehov hadde jeg 0.75 (husker ikke om det er + eller -) på begge øynene, nå har jeg 0.00 på ene øyet og 0.50 på andre øyet, så har tydeligvis hjulpet på den synsfeilen Anonymkode: 97c2c...9e4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 Jeg vet ikke hvor skjeve de er Har skjeve hornhinner på begge øyner, og et langsynt og et nærsynt øye.. synstesten forklarte ihvertfall mitt dårlige dybdesyn, og hvorfor jeg instinktivt lukker et øye om jeg leser bok, og det andre når jeg ser tv. 😊 Har bare tatt en test, men tror det har blitt verre. Får ta en ny test snart. Anonymkode: 3ba1e...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå