Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 På.. i.. aner ikke. Noen som bor der? Vurderer å flytte dit, men jeg hadde et familiemedlem som bodde der i endel år og jeg likte ikke strøket. Litt sånn pretensiøst. Og mange hus samla, med veier ved siden av. Litt tett... Litt vanskelig å sette fingeren på det, men har ikke vært rundt omkring der. Er det mer landlige områder i Oppegård også? Og Ski og Oppegård kommune skal jo slås sammen til Nordre Follo Kommune såvidt jeg vet. Hvordan er miljøet på Oppegård? Vet at det er dårlig i Ski, og mye narkotika (liker ikke!). Kunne tenkt meg å flytte et helt annet sted, men kan hende vi "må" flytte til Oppegård så tenkte å høre her hvordan det er å bo der....... Anonymkode: 57db1...0f4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Ehhh, vet at miljøet er dårlig i Ski? Mye narkotika? Jeg har bodd i Ski tilsammen 25 år( flere perioder) og aldri opplevd hverken dårlig miljø eller narkotika.. ja det finnes jo overalt, men man trenger jo ikke henge med doperne noe sted hvis man ikke vil. Oppegård har mange fine områder, men men din innstilling høres det jo ikke ut som denne delen av landet er noe å satse på.. Anonymkode: de289...d5f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 Ikke noe bedre i Oppegård enn Ski. Anonymkode: 4474b...3a7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Jeg bor i Oppegård, i Kolbotn sentrum. Trives veldig godt. I nybyggerområdene er det jo tett mellom husene. Det er litt høy sosioøkonomisk status, med de fordeler og ulemper det innebærer. I Ski kommune liker jeg ikke så godt Langhus; Vevelstadåsen, Bøleråsen osv, men synes boområdene rundt Ski sentrum er bra. Liker ikke så godt Ski skole da, i hvert fall ikke som profesjonell samarbeidspartner. Gammel og tung skole, med en del problemer de ikke tar tak i. Anonymkode: 79a81...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå