Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Hei. Jeg har et lån på i underkant av 100 000 i bank norwegian som ikke har sunket 1 krone de siste 4 år pga rentenivået. Jeg skal nå betale ut lånet i sin helhet. Noen som vet om det er mulig/vanlig at en långiver kan gi en lavere sum å betale når man skal innfri hele lånet? har ingen inkasso. Anonymkode: f0a79...b6e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei. Jeg har et lån på i underkant av 100 000 i bank norwegian som ikke har sunket 1 krone de siste 4 år pga rentenivået. Jeg skal nå betale ut lånet i sin helhet. Noen som vet om det er mulig/vanlig at en långiver kan gi en lavere sum å betale når man skal innfri hele lånet? har ingen inkasso. Anonymkode: f0a79...b6e Nei, dette er jo penger du har lånt, hvorfor skulle de sette nedhovedkravet?. I utgangspunktet vil de at folk skal ha lånet lengst mulig, det er jo rentene de tjener på! Anonymkode: fcf61...70d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 Kunne jo hende de kunne slå av litt hvis man ikke har nok til hele summen. De har tross alt tjent ca 80 000 på å låne meg de pengene på 4 år i tillegg til å få tilbake det jeg lånte utenom. Anonymkode: f0a79...b6e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Kunne jo hende de kunne slå av litt hvis man ikke har nok til hele summen. De har tross alt tjent ca 80 000 på å låne meg de pengene på 4 år i tillegg til å få tilbake det jeg lånte utenom. Anonymkode: f0a79...b6e Det er sånn forbrukslån fungerer, og det burde jo ikke komme som en overraskelse! Anonymkode: 838ef...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå