Gå til innhold

💥 hva skal du kjøpe på Black Friday? 💥


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe mye ullklær, dun jakke til mannen, Kari traa ull til meg selv, viking sko til barna, div vinterutstyr ☺️

Anonymkode: 89179...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo over to mnd til😱

Anonymkode: ded1b...2b6

Jeg vet 😂 Jeg er kontroll freak, så har skreve ned hva jeg skal handle 🙊 Tidlig planlegging, så slipper jeg spontan shopping 😳

Anonymkode: 89179...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen verdens ting! Kommer ikke til å bidra til hemningsløs kjøpefest! 

Skulle heller vært hvit shoppingmåned. 

Anonymkode: 5c2c2...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ingen verdens ting! Kommer ikke til å bidra til hemningsløs kjøpefest! 

Skulle heller vært hvit shoppingmåned. 

Anonymkode: 5c2c2...953

Ja, selvfølgelig, det er mer fornuftig å betale full pris for noe som man kan få billig. Og heller spare på maten ved å kjøpe first price.

Anonymkode: 72418...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, selvfølgelig, det er mer fornuftig å betale full pris for noe som man kan få billig. Og heller spare på maten ved å kjøpe first price.

Anonymkode: 72418...851

Det er jo tilbud overalt omtrent hele tiden. Jeg har ikke kjøpt noe til fullpris på lenge. Akkurat kjøpt ull til alle 3 barna til 40%. Imorgen har Skoringen 2 for 1 på vintersko til barn. Vinterklær og regntøy kjøper jeg til 40-50% rabatt utenom sesongen.  Kjøre ny flatskjerm for 2 mnd siden og sparte 3500kr, vaskemaskinen røk for en stund siden og fant ny på tilbud til 2499. Opprinnelig kostet den 3499.

Så man trenger ikke black friday for å finne tilbud. Og masse av det som er på "tilbud" på black friday er ikke det. 

Anonymkode: 4eb6e...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var tidlig å tenke på, men kanskje greit å se om det kommer tilbud på det jeg planlegger å gi i julegave til barna.

Men ull fikk jeg til 40% rabatt, vinterjakke og vintersko til 30% rabatt, og det kjøpt nå. Er jo ikke lenge til de trenger det, så kan ikke vente 2 mnd.

Anonymkode: 3ee8a...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Mannen er veldig imot hele dagen, siden den oppfordrer til hemningsløs handling, og til og med vold... Kjenner jeg er litt der selv, men litt delt... Er det noe jeg virkelig trenger, der og da, og har råd til... Så tar jeg det sikkert. Men antakeligvis på nett, orker ikke å stå i kø..

Anonymkode: fba1c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste overskriften tenkte jeg "Oi, er det nå til fredag?". Men det er to måneder til?!

HVEM i alle dager sitter å planlegger hva man skal kjøpe på salg om to måneder? Rareste jeg har lest.

 

Anonymkode: 63019...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg leste overskriften tenkte jeg "Oi, er det nå til fredag?". Men det er to måneder til?!

HVEM i alle dager sitter å planlegger hva man skal kjøpe på salg om to måneder? Rareste jeg har lest.

 

Anonymkode: 63019...018

Jeg planlegger lett hva jeg skal kjøpe om to måneder, eller når det måtte passe. Planlegger vinterdresser og vintersko allerede, jeg :) Så mange gjør det

Anonymkode: fba1c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal få tak i det meste til like gode priser allerede nå, det gjør jeg i grunn stadig vekk. Snart ferdig med vinterens innkjøp jeg og har ikke kjøpt en eneste ting til ordinær pris, det meste er kjøpt til 30-50%. Vintersko skal jeg kjøpe på Skoringen i morgen, sjelden man finner like godt tilbud som det(hvertfal med godt utvalg i str)

Og hvordan vet du egentlig at det du skal ha kommer på salg på Black Friday?

Anonymkode: 2c83d...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite hva som kommer på salg?

Ungene ønsker seg dundyne til jul, så jeg får kanskje følge med å se om det blir noe tilbud på det, men på den annen side har jo Princess og Kid sånne tilbud rett som det er....

Anonymkode: c7741...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du vite hva som kommer på salg?

Ungene ønsker seg dundyne til jul, så jeg får kanskje følge med å se om det blir noe tilbud på det, men på den annen side har jo Princess og Kid sånne tilbud rett som det er....

Anonymkode: c7741...ee0

Dette lurer jeg også på. Hvordan vet dere hva som kommer på tilbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler dere på nett? Eller møter dere fysisk opp i butikken.

kunne trengt ny vaskemaskin, men siden jeg har fulltidsjobb kan jeg ikke stå i åpningskø i timesvis...

Anonymkode: 76418...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...