Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Trenger råd angående kosthold. Venter på time for utredning. Barnet sliter skikkelig. Anonymkode: 2a631...136
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Min eldste hadde det fram til 3,5 år. Gikk på Movicol junior i 3 mnd og har siden vært fin i magen, er 8 år nå. Anonymkode: e1cbb...fde
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min eldste hadde det fram til 3,5 år. Gikk på Movicol junior i 3 mnd og har siden vært fin i magen, er 8 år nå. Anonymkode: e1cbb...fde Så heldig som fikk bedring! Barnet mitt har gått på movicol i to år nå uten bedring. 😕 Anonymkode: 2a631...136
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Mitt barn gikk på movicol jr i ca et halvt år, fra 2 års alder. Er 4 nå og ikke forstoppet lenger, men har fortsatt ikke lært å bæsje på do. Anonymkode: 17727...e2b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så heldig som fikk bedring! Barnet mitt har gått på movicol i to år nå uten bedring. 😕 Anonymkode: 2a631...136 Oi, det høres ikke bra ut. Bra i magen når går på movicol eller fortoppet da også? Sjekket for melkeallergi? Jeg tåler ikke melk selv og blir, i motsetning til hva som er vanlig, hard i magen av melkeinntak. Jeg har vært plaget med magen siden jeg var født og mye plaget som barn. Ble ikke bedre før jeg var voksen og selv kuttet melk fra kosten. Er melkeprotein som er mitt problem da. Jeg har også irritabel/sensitiv tarm. Anonymkode: e1cbb...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå