Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Er dette ekte streker? Er rundt 8-9 dpo. Anonymkode: 9109d...ca0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Ekte strek? Det er ikke ett kryss der om det er det du lurer på. Anonymkode: 17b46...7e3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ekte strek? Det er ikke ett kryss der om det er det du lurer på. Anonymkode: 17b46...7e3 Joa, det er et svakt kryss. Anonymkode: 9109d...ca0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Tja...det vil tiden vise. I min erfaring er disse testene nesten for gode til å fange opp hcg. Med ørten kjemiske graviditeter har jeg sett for mange svake positive. Den skal være klart positiv (12) 13-14 dpo. Ellers er det ikke liv laga (Hvis du er sikker på el) Anonymkode: 0c140...b1d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 Ser ikke noen strek..... Anonymkode: 7f8af...91a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joa, det er et svakt kryss. Anonymkode: 9109d...ca0 Du får pusse brillene dine og ta ny test om en uke. Anonymkode: 17b46...7e3
KellyTaylor Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 Nei, null nada strek der. Slutte å lete etter kryss kanskje?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 Ikke noe kryss der nei. Anonymkode: 757c8...e22
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Joa, det er et svakt kryss. Anonymkode: 9109d...ca0 Jeg ser ikke noe kryss, for meg ser den blendahvit ut Anonymkode: e0ffd...55a
EnDansPåRoser Skrevet 12. september 2017 #10 Skrevet 12. september 2017 Ser dere ikke krysset? Jeg ser det , en svak horisontal strek, på alle bildene.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #11 Skrevet 12. september 2017 3 minutter siden, EnDansPåRoser skrev: Ser dere ikke krysset? Jeg ser det , en svak horisontal strek, på alle bildene. Den horisontale streken er jo teststrek. Testen din er negativ, det er ikke noe kryss der Anonymkode: e0ffd...55a
Fandens Oldemor Skrevet 12. september 2017 #12 Skrevet 12. september 2017 Der er det kryss, jo. Men om det er "ekte" eller ikke, det vet jeg ikke. Mange har klagd på skyggestreker på disse testene.
EnDansPåRoser Skrevet 12. september 2017 #13 Skrevet 12. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den horisontale streken er jo teststrek. Testen din er negativ, det er ikke noe kryss der Anonymkode: e0ffd...55a Nei, det er den vertikale streken som er teststrek. Det samme kan det egentlig være, får jeg ser begge to 😂
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #14 Skrevet 12. september 2017 Hvorfor ikke bare ta en som viser gravid/ikke gravid istedenfor å synse alle disse "strekene" Anonymkode: 87dec...7e8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #15 Skrevet 12. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke bare ta en som viser gravid/ikke gravid istedenfor å synse alle disse "strekene" Anonymkode: 87dec...7e8 Sikkert fordi de digitale testene krever mer hcg og ikke slår ut så tidlig Anonymkode: fa288...fd0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #16 Skrevet 12. september 2017 11 minutter siden, EnDansPåRoser skrev: Nei, det er den vertikale streken som er teststrek. Det samme kan det egentlig være, får jeg ser begge to 😂 Den vertikale viser om du er gravid eller ikke, den horisontale skal være der uansett, og derfor ser vi selvfølgelig den horisontale streken Anonymkode: e0ffd...55a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #17 Skrevet 12. september 2017 Ser ingen strek. Anonymkode: 0e3b3...065
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #18 Skrevet 12. september 2017 Ikke noe kryss Anonymkode: 9219f...40c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #19 Skrevet 12. september 2017 Ingen strek nei Anonymkode: c31ee...f04
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #20 Skrevet 12. september 2017 Jeg ser kryss, ja! Veldig svakt riktignok, men et kryss er det 😀 Anonymkode: 4fe68...16a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #21 Skrevet 13. september 2017 Jeg ser dessverre ikke noe kryss Anonymkode: 3b2bf...078
Har en farlig sexy mann Skrevet 13. september 2017 #22 Skrevet 13. september 2017 Prøv RFSU sin tidligtest i morra. Har mye bedre erfaring med dem 😊
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #23 Skrevet 3. oktober 2017 Fikk bekreftet graviditet hos legen, så testen var positiv❤️ Anonymkode: 9109d...ca0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #24 Skrevet 3. oktober 2017 På 12.9.2017 den 17.00, Anonym bruker skrev: Du får pusse brillene dine og ta ny test om en uke. Anonymkode: 17b46...7e3 På 12.9.2017 den 17.12, Pæddan skrev: Nei, null nada strek der. Slutte å lete etter kryss kanskje? Har perfekt syn, og trenger ikke lete etter kryss. Legen bekreftet graviditet, så dette er en positiv test. Anonymkode: 9109d...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå