Gå til innhold

Er dette en ekte strek? Clearblue.


Anbefalte innlegg

Skrevet
Er dette ekte streker? Er rundt 8-9 dpo.

IMG_3977.JPG

IMG_3979.JPG

IMG_3983.JPG

IMG_3986.JPG

 

 

Anonymkode: 9109d...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekte strek?

Det er ikke ett kryss der om det er det du lurer på.

Anonymkode: 17b46...7e3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ekte strek?

Det er ikke ett kryss der om det er det du lurer på.

Anonymkode: 17b46...7e3

Joa, det er et svakt kryss.

Anonymkode: 9109d...ca0

Skrevet

Tja...det vil tiden vise.

I min erfaring er disse testene nesten for gode til å fange opp hcg. Med ørten kjemiske graviditeter har jeg sett for mange svake positive.

Den skal være klart positiv (12) 13-14 dpo. Ellers er det ikke liv laga (Hvis du er sikker på el)

Anonymkode: 0c140...b1d

Skrevet

Ser ikke noen strek.....

Anonymkode: 7f8af...91a

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joa, det er et svakt kryss.

Anonymkode: 9109d...ca0

Du får pusse brillene dine og ta ny test om en uke.

Anonymkode: 17b46...7e3

Skrevet

Nei, null nada strek der. Slutte å lete etter kryss kanskje? 

Skrevet

Ikke noe kryss der nei.

Anonymkode: 757c8...e22

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Joa, det er et svakt kryss.

Anonymkode: 9109d...ca0

Jeg ser ikke noe kryss, for meg ser den blendahvit ut

Anonymkode: e0ffd...55a

Skrevet

Ser dere ikke krysset?  Jeg ser det , en svak horisontal strek, på alle bildene.

Skrevet
3 minutter siden, EnDansPåRoser skrev:

Ser dere ikke krysset?  Jeg ser det , en svak horisontal strek, på alle bildene.

Den horisontale streken er jo teststrek. Testen din er negativ, det er ikke noe kryss der

Anonymkode: e0ffd...55a

Skrevet

Der er det kryss, jo. Men om det er "ekte" eller ikke, det vet jeg ikke. Mange har klagd på skyggestreker på disse testene. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den horisontale streken er jo teststrek. Testen din er negativ, det er ikke noe kryss der

Anonymkode: e0ffd...55a

Nei, det er den vertikale streken som er teststrek. Det samme kan det egentlig være, får jeg ser begge to 😂

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta en som viser gravid/ikke gravid istedenfor å synse alle disse "strekene"

Anonymkode: 87dec...7e8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke bare ta en som viser gravid/ikke gravid istedenfor å synse alle disse "strekene"

Anonymkode: 87dec...7e8

Sikkert fordi de digitale testene krever mer hcg og ikke slår ut så tidlig 

Anonymkode: fa288...fd0

Skrevet
11 minutter siden, EnDansPåRoser skrev:

Nei, det er den vertikale streken som er teststrek. Det samme kan det egentlig være, får jeg ser begge to 😂

Den vertikale viser om du er gravid eller ikke, den horisontale skal være der uansett, og derfor ser vi selvfølgelig den horisontale streken

 

Anonymkode: e0ffd...55a

Skrevet

Ser ingen strek.

Anonymkode: 0e3b3...065

Skrevet

Ikke noe kryss

Anonymkode: 9219f...40c

Skrevet

Ingen strek nei

Anonymkode: c31ee...f04

Skrevet

Jeg ser kryss, ja! Veldig svakt riktignok, men et kryss er det 😀

Anonymkode: 4fe68...16a

Skrevet

Jeg ser dessverre ikke noe kryss :(

Anonymkode: 3b2bf...078

Skrevet

Prøv RFSU sin tidligtest i morra. Har mye bedre erfaring med dem 😊

  • 3 uker senere...
Skrevet

Fikk bekreftet graviditet hos legen, så testen var positiv❤️

Anonymkode: 9109d...ca0

Skrevet
På 12.9.2017 den 17.00, Anonym bruker skrev:

Du får pusse brillene dine og ta ny test om en uke.

Anonymkode: 17b46...7e3

 

På 12.9.2017 den 17.12, Pæddan skrev:

Nei, null nada strek der. Slutte å lete etter kryss kanskje? 

Har perfekt syn, og trenger ikke lete etter kryss. Legen bekreftet graviditet, så dette er en positiv test.

Anonymkode: 9109d...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...