Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Jeg blir gæærn! Han er litt forkjølet. Er litt snørrete og hoster en gang iblant. Ikke feber eller noe annet. Han går å sukker og snufser hele dagen. Tidligere idag satt han på gulvet og syntes synd på seg selv, og igår lå han på gulvet og syntes synd på seg selv!!! Dette er mann på over 40! Jeg blir gal av sutringa og sytinga. Jeg skulle virkelig ønske at han kunne holdt seg hjemme, men er ikke han på jobb må vi stenge for vi kan ikke være kun en på jobb, og den andre ansatte er bortreist! Anonymkode: b2fe5...9d6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Kondolerer 😂 Anonymkode: 167fd...f7b
Fru Banderas Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Få ham til å tro at han er enda sykere så han tar seg noen dager hjemme og du får fri siden det må stenge!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Føler med deg! Her har mannen hatt manflu i snart en uke 😨 Og jeg har nettopp født (les: hormoner og null sympati). Anonymkode: 6169a...c35
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Føler med deg! Her har mannen hatt manflu i snart en uke 😨 Og jeg har nettopp født (les: hormoner og null sympati). Anonymkode: 6169a...c35 Du vet, det er ingeting som slår det å være mann og være sjuk, selv ikke fødsel😂 Gratulerer forresten, godt jobba 😉 Anonymkode: 167fd...f7b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 Jeg har full forståelse med kollegaen din, forkjølelse kan faktisk være helt forferdelig! Jeg hadde kronisk bihulebetennelse, så det som virket som "bare en liten forkjølelse" for alle andre, føltes faktisk helt jævlig ut. Etter operasjon av bihuler og å prøve å ha "vanlig forkjølelse", kan jeg skrive under på at en skikkelig vond forkjølelse er noe helt annet. Håper han går til lehe og får hjelp så han blir frisk og at dere får vikar Anonymkode: 1fc23...9cf
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 😂😂 full medfølelse! Ikke akkurat manflu, men hadde en singel, barnløs, ung (33år) kollega en gang som hadde vært på to uker ferie og ble forsinket på flyet på vei hjem. Han var da hjemme ca kl 03, og på jobb kl 08 -Åh herregud til klaging 🙄 Han hadde jo fått så lite søvn stakkars. Det var jo ikke måte på hvor uforsvarlig dette egentlig var at han var på jobb nå. I 12 timer måtte jeg høre på sytingen. -Og der satt jeg, småbarnsmor med en 1,5åring som ikke hadde sovet en hel natt sammenhengende på 2år. 3t sammenhengende søvn hadde vært luxus for meg. Hadde det ikke vært for ar jeg var så trøtt at jeg ikke orket så hadde jeg klappet til han 😂 Anonymkode: edae5...e0b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 Haha. Jeg får faktisk manflu selv. Jeg er kvinne. Men jeg syter ikke til kollegaer da. Jeg ringer bare mamma og takker for en fin barndom. 😂😂😂 Anonymkode: b6dcd...e91
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 Altså! Synes det er helt forkastelig å henge meg ut på nett på denne måten! Jeg er syk! jeg kan faktisk dø! Hilsen kollegaen din Anonymkode: 275c3...15d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #10 Skrevet 12. september 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså! Synes det er helt forkastelig å henge meg ut på nett på denne måten! Jeg er syk! jeg kan faktisk dø! Hilsen kollegaen din Anonymkode: 275c3...15d Hahaha Til info så vet ikke min kollega at et slikt forum finnes, og mtp. at han skriver ekstremt dårlig norsk vet jeg at det ikke er deg Og vi jobber så tett sammen at han hadde spurt om dette hadde vært mitt innlegg Nice try Anonymkode: b2fe5...9d6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #11 Skrevet 12. september 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hahaha Til info så vet ikke min kollega at et slikt forum finnes, og mtp. at han skriver ekstremt dårlig norsk vet jeg at det ikke er deg Og vi jobber så tett sammen at han hadde spurt om dette hadde vært mitt innlegg Nice try Anonymkode: b2fe5...9d6 Slag under den belte.. Anonymkode: 275c3...15d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #12 Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er syk! jeg kan faktisk dø! Av tett nese da eller Anonymkode: 8ba6a...4e0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #13 Skrevet 12. september 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slag under den belte.. Anonymkode: 275c3...15d Anonymkode: b2fe5...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå