Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Veide meg 22. august og fant ut at jeg må hvertfall gå ned 8 kg. Håper å være fornøyd med kroppen til jul. Men så langt har jeg bare klart å gå ned 1,2 kg. Det synes jeg er lite! Har sluttet å drikke kalorier, kuttet ut godteri på ukedager (spiste mye), spiser grovt brød med leverpostei, kyllingpålegg eller lettost. Anonymkode: a74ce...590
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Ta en c9 kur fra forever. Jeg gikk ned 3kg. Pulverkur i 9 dager. Anonymkode: c6b85...5b5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Glem kickstart. Godta at det tar tid. Å gå ned noen hundre gram i uka er fint. Hva med å kjøpe inn 8 kilo sukker. Når du veier deg og ser du går ned veier du opp tilsvarende i sukker og overfører til "gjennomført-posen". Når du synes det går tregt kan du kjenne på posen som veier så mye som du har gått ned. 1,2 kilo er en del når du står med det i hånden. Anonymkode: a4c57...c49
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Veide meg 22. august og fant ut at jeg må hvertfall gå ned 8 kg. Håper å være fornøyd med kroppen til jul. Men så langt har jeg bare klart å gå ned 1,2 kg. Det synes jeg er lite! Har sluttet å drikke kalorier, kuttet ut godteri på ukedager (spiste mye), spiser grovt brød med leverpostei, kyllingpålegg eller lettost. Anonymkode: a74ce...590 Hvis du skal gå ned 8 kilo, så regner jeg ikke med at du er så veldig overvektig. Og da er jo 1,2 kilo på 3 uker en fin vektnedgang, spesielt siden du selv har satt 8 kilos mål tiil jul Anonymkode: 4e30d...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå