Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Trenger hjelp😅 Hvilken vogn kan vendes begge veier, tar liten plass sammenslått,har full liggestilling og er relativt god å trille?😊 Tenkte å kjøpe brukt, så det ikke blir så dyrt😊 Anonymkode: 0abe0...427
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Mountain buggy Brio Emmaljunga Det er de tre jeg har prøvd , med to barn. Mountain buggyen var super, spesielt i bymiljø. Brio med sine fire hjul var tung, og ble bhg vogn. Men god soveplass i sportsdelen. Emmaljunga er nå, til mitt vinterbarn, for med rett understell tok den mindre plass i bilen. Fire hjul, med mulighet for å frigjøre to av de, virket kjekt på vinterføre Syntes vogn og reaserch er kjempe kjedelig, så jeg kan ikke mye detaljer rundt vogn -Garantert andre som svarer her som er "superbrukere" 😂😉 Men det er iallefall min erfaring med tre merker. Google til sidene deres, så kommer sikkert spesifikasjoner opp. Anonymkode: fd090...4f1
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Hvor stort er barnet som skal bruke den? Anonymkode: 32af5...51d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mountain buggy Brio Emmaljunga Det er de tre jeg har prøvd , med to barn. Mountain buggyen var super, spesielt i bymiljø. Brio med sine fire hjul var tung, og ble bhg vogn. Men god soveplass i sportsdelen. Emmaljunga er nå, til mitt vinterbarn, for med rett understell tok den mindre plass i bilen. Fire hjul, med mulighet for å frigjøre to av de, virket kjekt på vinterføre Syntes vogn og reaserch er kjempe kjedelig, så jeg kan ikke mye detaljer rundt vogn -Garantert andre som svarer her som er "superbrukere" 😂😉 Men det er iallefall min erfaring med tre merker. Google til sidene deres, så kommer sikkert spesifikasjoner opp. Anonymkode: fd090...4f1 Mountain buggy kan ikke vendes begge veier! Anonymkode: 591dc...806
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mountain buggy kan ikke vendes begge veier! Anonymkode: 591dc...806 Hm🤔 Mintes at jeg kunne det, nettopp fordi jeg ikke liker barnet fremovervendt... Det er 5år siden da, mulig modellen er anderledes eller hukommelsen min er groggy. Uansett, de to andre kan det i allefall fordi de står i garagen her nå. Anonymkode: fd090...4f1
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 Jeg har hatt Emmaljunga city cross, mountain buggy, simo kombi, emmaljunga edge duo combi og bugaboo donkey. Mountain buggy er ei super byvogn som tar liten plass. Der kan man ikke ha barnet imot seg når det går over til sittedel, noe jeg ikke følte meg komfortabel med. Jeg likte denne godt som ei nr. 2 vogn, men ikke noe hadde trivdes med å bruke til daglig. Simo kombi var helt ok. Full liggestilling, kan ha barnet begge veier, god plass til oppbevaring under, lang i ryggen og grei å trille. Jeg var derimot svært misfornøyd med fjæringen, jeg følte vogna var alt for løs og vugget så til de grader når jeg trillet. Tok middels plass i bilen. Emmaljunga edge duo combi var en klar favoritt lenge. Den var en drøm å trille på all slags terreng, men ble raskt litt kort i ryggen da barnet ble større. Den måtte byttes ut med ei lengre vogn når det kun var soving vogna skulle brukes til. Denne tok desverre "all" plass i bilen. Emmaljunga city cross var ei drømmevogn på alle området. Tok liten plass i bilen, god å trille på all slags føre, god oppbevaringsplass og passe fjæring. Denne synes jeg dessverre også ble litt kort i ryggen. Bugaboo donkey: tar liten plass sammenslått, kan brukes til ett eller to barn (kan forlenges eller gjøres smalere på understellet), lett å trille og kommer greit frem på t-bane, buss og i butikker. Synes derimot ikke ligge/sittedelen er noe særlig å skryte av. Liker at jeg selv kan regulere rygg og fotstøtte etter eget ønske. Føler barnet blir litt "låst". Hvis jeg på nytt måtte velge vogn, ville jeg gått for Emmaljunga edge duo combi og mountain buggy Anonymkode: b7d51...80a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hm🤔 Mintes at jeg kunne det, nettopp fordi jeg ikke liker barnet fremovervendt... Det er 5år siden da, mulig modellen er anderledes eller hukommelsen min er groggy. Uansett, de to andre kan det i allefall fordi de står i garagen her nå. Anonymkode: fd090...4f1 Mountain Buggy har en ny modell som kan brukes begge veier. Men så vidt jeg vet hadde de ikke det for 5 år siden. Anonymkode: 32af5...51d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor stort er barnet som skal bruke den? Anonymkode: 32af5...51d 8 mnd gammel:) Anonymkode: 0abe0...427
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 Britax smile! Helt super, lett og tar liten plass. Anonymkode: 0dea0...ff0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #10 Skrevet 12. september 2017 Vi har Stokke Trailz og er fornøyde. Den kan vendes begge veier, tar liten plass sammenslått, har full liggestilling og er god å trille. Den er lett å slå sammen og det er lett å vende sittedelen. Vi har en liten bil og den får fint plass i bagasjerommet. Den har full liggestilling, men med "knekk", slik som f.eks. Bugaboo Buffalo har, også. Datteren vår sover i alle fall veldig godt i den, har den som barnehagevogn nå. Den er supergod å trille! Store, gode lufthjul, fire stk., de to forreste kan låses eller være svingbare. Den er høy, så godt egnet hvis du/mannen er høye. Veldig god plass under vogna, supert for stelleveske, barnehagetøy, vesken min, søppelposer osv. Minus: Vi må fylle luft i dekkene ganske ofte, sikkert ikke så godt egnet dersom du er lav, maksvekt på barnet 15 kg. Anonymkode: 89df2...e0e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #11 Skrevet 12. september 2017 Bugaboo Buffalo. Beste vognen vi har hatt. Anonymkode: 40743...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå