Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Det er så deilig når man får spart inn litt. Hva sparer dere penger på? Noen tips? Anonymkode: 21adb...0d6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Jeg har som mål å prøve på det samme. Tenker å spare litt til ferie til sommeren. Anonymkode: 0bcd7...4c2
skinnfilla Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Vi fikk ned forsikring med 400 i mnd nå👍
3 i april Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Har spart inn en del på matvarer. Feks så kjøpet jeg en del matvarer på 50% pga dato, dette fryser jeg ned. Melk kjøper jeg alltid på 50% pga melk holder seg lenge etter dato, dessuten drikkes det mye melk hos oss. Kjøper også en del av butikkenes egne merker, her er det mye å spare. Planlegger middag for ei uke om gangen og handlet inn det vi trenger. Her er det masse å spare. Tipper vi nesten har halvert matbudsjettet vårt, ved å planlegge og velge andre alternativer enn det dyreste. Feks så er pålegg billig hos rema .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå