Gå til innhold

OK, jeg skal innrømme det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til å le høyt og rått om KrF nå går inn i regjering med ap, sv og sp. Ville vært så deilig å si : morna siv. 

Lov å drømme. 

Anonymkode: da27e...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ap takker nei til slik vingling. Meeen, ut med Listhaug og FrP! Den liker jeg :) 

Anonymkode: 5a2ec...e9e

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer til å le høyt og rått om KrF nå går inn i regjering med ap, sv og sp. Ville vært så deilig å si : morna siv. 

Lov å drømme. 

Da danner Høyre og FrP mindretallsregjering. Google litt om politikk du... Og så var det noe med å tape med verdighet, noe flere her på forumet ikke klarer.

Anonymkode: 3fcb8...c53

Skrevet

De sa jo igår at hvis sosialistisk side fremmer mistillit så vil de ikke støtte det. Da vil ikke rødgrønt få flertall. 

Syns de 4 har gjort det bra de siste 4 årene. Mye bedre enn jeg hadde trodd. Til og med FrP, de er jo blitt veldig nedtonet. 

Anonymkode: 407e9...75e

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da danner Høyre og FrP mindretallsregjering. Google litt om politikk du... Og så var det noe med å tape med verdighet, noe flere her på forumet ikke klarer.

Anonymkode: 3fcb8...c53

Hvordan kan de det når den andre delen har over halvpartene av mandatene? Forklar gjerne. 

Jeg vet det ikke en en pen side, men synes det var pass for hun som skapte nettopp utrykket. 

Skrevet
På 12. september 2017 den 10.12, Anonym bruker skrev:

Lov å drømme. 

Krf skal være med i blått de, de skal ha en stor post nå etter han børge fikk jobb,så den går nok ikke i oppfyllelse og godt er det... Ap som mener alle skal tjene likt ,nei vettu hva, en adovkat tjener likt som en søppelbil sjåfør haha. LENGE LEVE de blå. FRP sier bare sannheten,men er så mange utledinger og forsvarer til dem, som ikke får opp øynene sine

Anonymkode: 92763...25b

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Krf skal være med i blått de, de skal ha en stor post nå etter han børge fikk jobb,så den går nok ikke i oppfyllelse og godt er det... Ap som mener alle skal tjene likt ,nei vettu hva, en adovkat tjener likt som en søppelbil sjåfør haha. LENGE LEVE de blå. FRP sier bare sannheten,men er så mange utledinger og forsvarer til dem, som ikke får opp øynene sine

Anonymkode: 92763...25b

Kan ikke du vise meg hvor i partiprogrammet til Ap det står at alle skal tjene det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...