Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Jeg har to 80x100 dyner til babyen. Trenger jeg den minste dynen? Anonymkode: b417a...0ab
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Jeg brukte vår ganske mye.. I bagvogna, over bilstol, soving i dagvugga, på sofaen.. Hadde vognpose og, men den var veldig varm. Greit å ha en liten dyne 😊 Anonymkode: 47119...919
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Brukte 65*80 dyna så og si daglig til hun var nærmere året. Som hun over sier, fin å bruke i bilstol, dagsoving og i vogna. Kommer definitivt til å kjøpe det til neste også, absolutt ikke bortkastet for min del hvertfall Anonymkode: 4025e...e1d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Jeg brukte også vår veldig mye Hadde den i vogna når vi ikke brukte pose (vår, sommer, høst), brukte den i moseskurven inne, på sofaen, ungen lå litt på den på gulvet osv Anonymkode: a5368...838
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 Brukte også den størrelsen mye det første året, i vogna, vugga, bedside criben Anonymkode: 80e72...5dc
☆☆☆ Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 (endret) Hadde 65x80 lenge. Både i vogna og i vogga. Gjekk over til barnedyne frå IKEA på natt då dei kom over i sprinkelseng ved ca 8 mnd, men den i vogna var i bruk så lenge dei sov der. 80x100 hadde vi aldri. Endret 12. september 2017 av ☆☆☆
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 Jeg brukte den dyna veldig mye. Hadde saueskinnspose i vogna på vinteren og utove det så var det dyna. Hadde den over bilstolen når det var veldig kaldt også. Ungene skal ikke ha så mye klær på seg i bilstoler, så da var det godt å ha en god dyne å ta over. Anonymkode: a3e98...ae8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Brukte 65*80 dyna så og si daglig til hun var nærmere året. Som hun over sier, fin å bruke i bilstol, dagsoving og i vogna. Kommer definitivt til å kjøpe det til neste også, absolutt ikke bortkastet for min del hvertfall Anonymkode: 4025e...e1d Kan du ikke bare bruke den du har? Anonymkode: 77bdf...4b3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke bare bruke den du har? Anonymkode: 77bdf...4b3 Har den ikke lengre Anonymkode: 4025e...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå