Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Klart gjør de røde det godt i Oslo, halvparten av de som bor der er jo utlendinger! Oslo er på vei å bli Totalt ødelagt. Får be til Gud om at Støre ikke kommer til makten. Huff. Grøss og gru Anonymkode: 3ee1e...bda
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Disse svenskene er fæle altså. De har inntatt hele hovedstaden. Hva skal vi gjøre for å bli kvitt dem? Anonymkode: fe2d6...f5a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Masse raudskaller i Oslo. Noen kjekkere enn andre Anonymkode: 2b09a...b0a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Disse svenskene er fæle altså. De har inntatt hele hovedstaden. Hva skal vi gjøre for å bli kvitt dem? Anonymkode: fe2d6...f5a Nei de er det ikke noe problem med. De har samme menneskesyn, kvinnesyn og verdier som oss. 😊 Snakker om de som ødelegger landet vårt, selv om du nok allerede skjønte det😊👍 Anonymkode: 3ee1e...bda
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 5 minutes ago, Anonym bruker said: Klart gjør de røde det godt i Oslo, halvparten av de som bor der er jo utlendinger! Oslo er på vei å bli Totalt ødelagt. Får be til Gud om at Støre ikke kommer til makten. Huff. Grøss og gru Anonymkode: 3ee1e...bda Du er nødt å få hodet ut av ræva og innse at 1, Man kan være norsk uten å være blond med blå øyne 2, Oslo er ikke ødelagt, eller på vei til det. 3, Finnes nok ingen Gud dessverre. Anonymkode: 6794f...73c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 Hehe.... eh... Hva? Anonymkode: adeaf...b16
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 Ja, det er helt grusomt her! Bestevenninnen til datteren min er til og med fra SOMALIA! Vi blir nok nødt til å flykte til bøgda snart! Anonymkode: e7e99...2a9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er helt grusomt her! Bestevenninnen til datteren min er til og med fra SOMALIA! Vi blir nok nødt til å flykte til bøgda snart! Anonymkode: e7e99...2a9 Ta med venninnen! Slik at hun slipper omkjæring ved besøket av "hjemlandet". Anonymkode: ed846...523
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei de er det ikke noe problem med. De har samme menneskesyn, kvinnesyn og verdier som oss. 😊 Snakker om de som ødelegger landet vårt, selv om du nok allerede skjønte det😊👍 Anonymkode: 3ee1e...bda Det er nettopp grunnet folk som deg som får meg til å håpe på å slippe enda fire år med blåblå regjering. Hilsen en fra Oslo og lever godt med alle utlendinger rundt meg, enten dem er fra Sverige eller Somalia. Anonymkode: c9510...c18
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei de er det ikke noe problem med. De har samme menneskesyn, kvinnesyn og verdier som oss. 😊 Snakker om de som ødelegger landet vårt, selv om du nok allerede skjønte det😊👍 Anonymkode: 3ee1e...bda Så trist det må være å være deg. Hva er det du er så redd for? Anonymkode: 66967...015
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta med venninnen! Slik at hun slipper omkjæring ved besøket av "hjemlandet". Anonymkode: ed846...523 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er helt grusomt her! Bestevenninnen til datteren min er til og med fra SOMALIA! Vi blir nok nødt til å flykte til bøgda snart! Anonymkode: e7e99...2a9 Er det mulig å være så rassist? Seriøst liksom? Lurer på hvor gammel dere er jeg? Jeg bor i Oslo i en bydel med god blanding av all mulig nasjoner. Skjønner ikke at det er ett problem for noen av dere? lurer på hva din datter kommer til å tenke om mora som ikke lar henne ha bestevenninne fordi hun er fra Somalia. Anonymkode: 7f0d8...6e5
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er det mulig å være så rassist? Seriøst liksom? Lurer på hvor gammel dere er jeg? Jeg bor i Oslo i en bydel med god blanding av all mulig nasjoner. Skjønner ikke at det er ett problem for noen av dere? lurer på hva din datter kommer til å tenke om mora som ikke lar henne ha bestevenninne fordi hun er fra Somalia. Anonymkode: 7f0d8...6e5 Ironi er nytt for deg skjønner jeg. Anonymkode: e7e99...2a9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Klart gjør de røde det godt i Oslo, halvparten av de som bor der er jo utlendinger! Oslo er på vei å bli Totalt ødelagt. Får be til Gud om at Støre ikke kommer til makten. Huff. Grøss og gru Anonymkode: 3ee1e...bda Tja. Oslo stemmer nok rødt heller fordi de skjønner at innvandrere ikke er farlige som de på mindre steder som ikke har møtt så mange vil ha det til 😉. Erfaring gir ofte et bedre grunnlag for å mene noe, vet du 😊. Anonymkode: 72ca4...b3e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #14 Skrevet 12. september 2017 Min erfaring er at skepsisen til Islam øker jo mer en har hatt med muslimer å gjøre. Det gjelder både fra Oslo, London, Hamburg, Paris og Marseille. Frankrike har mye motstand mot Islam. Landet er også det landet i Europa med størst muslimsk andel av befolkningen. En kan ikke mene at det er fordi de ikke kjenner noen muslimer. De som bor der kan ikke unngå å kjenne noen muslimer. Samme i England. De har gått på skole i lag, de jobber sammen. De studerer sammen. Holmlia drapet skjedde i Oslo, ikke på bygda. Denne ABB var vel også osloenser? Jeg bor nå på den norske landsbygda, og her finnes det nesten ikke skepsis. Kommunen har fått noen flyktninger å bosette. De blir tatt i mot med åpne armer, av voksne og barn. Har du vært på bygda noen gang? Mener du virkelig at bygda flommer over av idioter og rasister? Anonymkode: a19eb...cc6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #15 Skrevet 12. september 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja. Oslo stemmer nok rødt heller fordi de skjønner at innvandrere ikke er farlige som de på mindre steder som ikke har møtt så mange vil ha det til 😉. Erfaring gir ofte et bedre grunnlag for å mene noe, vet du 😊. Anonymkode: 72ca4...b3e ^^^^^^^^^^^^^ innlegget over var til deg. Anonymkode: a19eb...cc6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #16 Skrevet 12. september 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja. Oslo stemmer nok rødt heller fordi de skjønner at innvandrere ikke er farlige som de på mindre steder som ikke har møtt så mange vil ha det til 😉. Erfaring gir ofte et bedre grunnlag for å mene noe, vet du 😊. Anonymkode: 72ca4...b3e Personlig erfaring gir det smaleste grunnlaget for å mene noe som helst. Fortell oss hvilken bydel du bor i så skal jeg hente tall om demografien, prosentvis andel fra Afrika og Asia for å videre se på kriminaliteten der. Til slutt sammenligne din med andre bydeler. Anonymkode: df316...87d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #17 Skrevet 12. september 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei de er det ikke noe problem med. De har samme menneskesyn, kvinnesyn og verdier som oss. 😊 Snakker om de som ødelegger landet vårt, selv om du nok allerede skjønte det😊👍 Anonymkode: 3ee1e...bda På hvilken måte ødelegger de landet vårt? Det kommer ca 10 000 av de i året. I 2016 kom det 90 000 polakker, så har vi svensker, dansker, spanjoler osv. Tror du virkelig at alle de 10 000 er kriminelle? Mens ingen av de med lys hud fra Europa er kriminelle? Anonymkode: e4d2a...a42
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #18 Skrevet 12. september 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: På hvilken måte ødelegger de landet vårt? Det kommer ca 10 000 av de i året. I 2016 kom det 90 000 polakker, så har vi svensker, dansker, spanjoler osv. Tror du virkelig at alle de 10 000 er kriminelle? Mens ingen av de med lys hud fra Europa er kriminelle? Anonymkode: e4d2a...a42 Mange polakker er kriminelle. Og litauere. Bort med alle kriminelle! Anonymkode: a8d08...d08
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #19 Skrevet 12. september 2017 Polakker og Litauere er jo nesten like ille som muslimene! Bort med all dritten sier jeg!! Men vår største trussel er nå muslimer ja. Heldigvis har Mange i Norge nå våknet og ser alvoret. Det ser man på valget 🤗 Bare se på Frankrike! Se på Sverige! Nei fy, det beste for oss og dem er at de holder seg i sine egne land. Anonymkode: 024d3...4d2
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #20 Skrevet 12. september 2017 1/3 av alle som sitter i fengsel er ikke norske. Vi har ikke 1/3 innvandrere i Norge og det er fritt for å forflytte seg mellom landene i EU/EØS. Det er vel opplagt at vi er mindre kriminelle enn andre land og innvandrerne. Dersom noen har en annen forklaring så lytter jeg. Anonymkode: df316...87d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #21 Skrevet 13. september 2017 På Tuesday, September 12, 2017 den 1.58, Anonym bruker skrev: Tja. Oslo stemmer nok rødt heller fordi de skjønner at innvandrere ikke er farlige som de på mindre steder som ikke har møtt så mange vil ha det til 😉. Erfaring gir ofte et bedre grunnlag for å mene noe, vet du 😊. Anonymkode: 72ca4...b3e Enig med deg! Jeg har vokst opp i Oslo, gått i klasse med mange muslimer opp gjennom årene. Jeg har hatt muslimer til naboer i mange år. Nå bor jeg mersom på bygda i Trøndelag. Flyttet hit grunnet at samboeren min er herfra. Jeg merker STOR forskjell på deres syn på muslimer. Ja, kommunen tar imot innvandrere hvert år. Og dem har det bra. Men hovedgrunnlaget til min samboer og hans familie sitt syn på muslimer skjer gjennom sosiale medier og media. Og det rareste er at de dem kjenner som er muslimer, de er tydeligvis et unntak. Med andre ord; fordi dem hører og leser mye negative ting om utlendinger, så blir muslimer stemt ned og atter ned. Jeg forstår det ikke? Bestevennen til samboeren min er muslim, men fremdeles mener han masse negativt om muslimer og innvandrere. Hvorfor er det slik? Han har en søster som er 13 år og faren sier at hun bare kan glemme å ha med seg en "svarting" inn døra hjem til dem... Vi lever i 2017, i Norge som er et flerkulturelt land. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man må være så dømmende. Kan legge ved at jeg følte meg lite velkommen hos svigerforeldrene mine (eller svigerfar) i valgperioden. Med tanke på at han stemmer FrP og snakker kun nedlatende mot alle som stemmer Arbeiderpartiet. Anonymkode: c9510...c18
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #22 Skrevet 13. september 2017 På 12.9.2017 den 10.50, Anonym bruker skrev: Min erfaring er at skepsisen til Islam øker jo mer en har hatt med muslimer å gjøre. Det gjelder både fra Oslo, London, Hamburg, Paris og Marseille. Frankrike har mye motstand mot Islam. Landet er også det landet i Europa med størst muslimsk andel av befolkningen. En kan ikke mene at det er fordi de ikke kjenner noen muslimer. De som bor der kan ikke unngå å kjenne noen muslimer. Samme i England. De har gått på skole i lag, de jobber sammen. De studerer sammen. Holmlia drapet skjedde i Oslo, ikke på bygda. Denne ABB var vel også osloenser? Jeg bor nå på den norske landsbygda, og her finnes det nesten ikke skepsis. Kommunen har fått noen flyktninger å bosette. De blir tatt i mot med åpne armer, av voksne og barn. Har du vært på bygda noen gang? Mener du virkelig at bygda flommer over av idioter og rasister? Anonymkode: a19eb...cc6 Nå var du litt historieløs. Nynazistene som kom TIL Holmlia for å drepe hadde ikke masse erfaring med muslimer. Ikke ABB heller. Men de hadde det til felles å ikke komme fra så bra NORSKE hjem. Og har du vært i Paris eller London? Da vil du raskt skjønne at majoriteten av den etniske befolkningen trives godt med det multikulturelle samfunnet. Og både politi og sivile opptrer eksemplarisk etter terroren. Mulig fordi de husker godt da terroren ble gjennomført av sinte irer😉 Anonymkode: fd5d6...3f8
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #23 Skrevet 14. september 2017 Det er ikke i Oslo "de røde" bor. Det er i Nord-Norge, Trøndelag, Hedmark, Oppland og Buskerud. Anonymkode: 37663...fda
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #24 Skrevet 14. september 2017 På 9/12/2017 den 11.57, Anonym bruker skrev: 1/3 av alle som sitter i fengsel er ikke norske. Vi har ikke 1/3 innvandrere i Norge og det er fritt for å forflytte seg mellom landene i EU/EØS. Det er vel opplagt at vi er mindre kriminelle enn andre land og innvandrerne. Dersom noen har en annen forklaring så lytter jeg. Anonymkode: df316...87d De fleste som er fengslet sitter inne for narkotikaforbrytelser. I Norge, som i USA, er sjansen for å bli narkodømt mangedoblet om du ikke er hvit. Faktisk har selve forbudet rot i rasisme. Jeg har selv vært vitne til at norsk politi ransaker tilfeldige, bare på grunnlag av hudfarge. Vondt å se på! Anonymkode: 2171a...7b9
the amazing spidermamma Skrevet 14. september 2017 #25 Skrevet 14. september 2017 Hver gang jeg leser sånne tråder tenker jeg på han som mente det var muslimenes skyld at han ikke fikk lov til å ha sertifikat fordi han så for dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå