Gå til innhold

Dere som har 1. klassinger, hva har de skifteklærne i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På skolen? Har en sånn gympose nå, men ser den blir for liten til vinteren når det blir med litt mer skift.

Anonymkode: d1b7c...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten kurv på plassen i gangen. Det er ikke plass til så mye der heller, og vi har fått beskjed om at vi kun har lov til å ha én genser, én bukse, én truse og ett par sokker. Jeg har juksa litt og lagt to par sokker der. :P

Anonymkode: eea7f...3d0

Skrevet

Her har de hyller i gangen, typisk slik som er i barnehagen.

Sommerhalvåret ligger det kun et skift der, mens vinterhalvåret har vi såklart mer :)

Anonymkode: ca4eb...7f0

Skrevet

Vi (og mange andre, har jeg observert i garderoben) har bruker en pose fra Søstrene Grene (vedlagt bilde). Den passer akkurat inn på overhylla, og rommer alt skiftetøyet som ikke er i daglig bruk, inkludert et sett utetøy. Vanter, lue, mellomlag og lignende årstidsrelatert tilbehør ligger på underhylla.

a0eca42db77b3bff6192e43f7185e2bc.jpg

Skrevet

Her har vi ikke hyller, men alle har en knagg med tre pigger på. Så vi har et nett i stoff med skift i, ekstra votter har vi i sekken.

Anonymkode: 2e242...dd2

Skrevet

Vi benytter en pose av samme type som man plukker opp hundebæsj i 😉

Nei da. Har det i et trangt skap der. De skal visst sy poser i kunst- og håndverk 😂 De gleder jeg meg til å se. Tror det går med litt læreressurser for å få til det med 70 førsteklassinger. Kan hende en sånn fra søstrene Grene og mer tid til matte og norsk hadde vært like smart. Men det er ikke opp til meg 🙈

Anonymkode: 713dc...990

Skrevet

Et lite stoffnett. Har ett skift der nå, bytter nok bare t-skjorta med ulltrøye og stilongs etter  hvert. De har lite plass. 

Har også en pose med yttertøy da, der er fleece, votter, dress o.l.

Anonymkode: 0e0d4...602

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...