Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 På skolen? Har en sånn gympose nå, men ser den blir for liten til vinteren når det blir med litt mer skift. Anonymkode: d1b7c...06c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 En liten kurv på plassen i gangen. Det er ikke plass til så mye der heller, og vi har fått beskjed om at vi kun har lov til å ha én genser, én bukse, én truse og ett par sokker. Jeg har juksa litt og lagt to par sokker der. Anonymkode: eea7f...3d0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Plastkurv Anonymkode: d8387...395
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 Her har de hyller i gangen, typisk slik som er i barnehagen. Sommerhalvåret ligger det kun et skift der, mens vinterhalvåret har vi såklart mer Anonymkode: ca4eb...7f0
Slaskepott Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 Vi (og mange andre, har jeg observert i garderoben) har bruker en pose fra Søstrene Grene (vedlagt bilde). Den passer akkurat inn på overhylla, og rommer alt skiftetøyet som ikke er i daglig bruk, inkludert et sett utetøy. Vanter, lue, mellomlag og lignende årstidsrelatert tilbehør ligger på underhylla.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 Her har vi ikke hyller, men alle har en knagg med tre pigger på. Så vi har et nett i stoff med skift i, ekstra votter har vi i sekken. Anonymkode: 2e242...dd2
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 Vi benytter en pose av samme type som man plukker opp hundebæsj i 😉 Nei da. Har det i et trangt skap der. De skal visst sy poser i kunst- og håndverk 😂 De gleder jeg meg til å se. Tror det går med litt læreressurser for å få til det med 70 førsteklassinger. Kan hende en sånn fra søstrene Grene og mer tid til matte og norsk hadde vært like smart. Men det er ikke opp til meg 🙈 Anonymkode: 713dc...990
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 Et lite stoffnett. Har ett skift der nå, bytter nok bare t-skjorta med ulltrøye og stilongs etter hvert. De har lite plass. Har også en pose med yttertøy da, der er fleece, votter, dress o.l. Anonymkode: 0e0d4...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå