Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Har i tre år tatt b12 injeksjon hver 3.måned, aldri opplevd at det er spesielt vondt ved verken innsprøytningen eller etterpå. Nå er det derimot helt ille! Det verker i hele øverste del av rompeballen der stikket ble satt og bortover korsryggen over på andre siden av der stikket ble satt. Syns kanskje det ble satt høyere enn vanlig, kan det være grunnen? Jeg klarer ikke ligge rett på ryggen fordi det gjør så vondt.. Anonymkode: 6961a...688
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Da har den blitt satt feil,enten for høyt opp eller for langt inn.Nevn det neste gang du skal sette den. Anonymkode: 9d49b...53b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Tusen takk for svar! Vet du om det tar lang tid før det går over? Anonymkode: 6961a...688
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Høres ut som det er truffet en nerve eller noe? Den skal jo settes rett i skinka, og det merker man ikke stort til etterpå. Anonymkode: ab412...0e0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 På 11.9.2017 den 14.47, Anonym bruker skrev: Høres ut som det er truffet en nerve eller noe? Den skal jo settes rett i skinka, og det merker man ikke stort til etterpå. Anonymkode: ab412...0e0 Takk for svar Ja, enten er den satt feil, eller så har det skjedd noe samtidig helt tilfeldig. Det er nå to dager siden jeg tok den, og det verker i korsryggen, spesielt når jeg bøyer meg frem, akkurat som om muskulaturen er for kort Men, det er mindre ømt ved stikkstedet, og nå kan jeg sitte rett igjen, så det ser ut som det går over. Anonymkode: 6961a...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå