Tøystykke Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Tenker med gru på hvor dyrt plagg hadde blitt om man skulle tjent "normalt", sånn 150 kroner i timen, for jobben man gjør. La oss si man bruker 7 timer på en babygenser, og selger den for 250 kroner. Det er 35 kr/timen De fleste bruker nok mer enn 7 timer, altså! Men bare et eksempel... Man må liksom kombinere det med hobbybiten? For ingen betaler vel 1000 kroner for en strikket babygenser?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Er du glad i å strikke må du bare tenke at du har en dyr hobby og at du er heldig når du får oppdrag for da har du ingen utgifter til garnet og for attpåtil en liten bonus for jobben Man kan ikke ta timebetalt for et strikkeoppdrag Anonymkode: 268a7...ae2
Superdolly Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Du kan ikke leve av å strikke for å selge det, nei . Jeg er glad i å strikke, og har solgt en del av det jeg har laget. Jeg tenker som så at jeg uansett ville sittet med strikketøyet de timene det tar å lage det jeg har solgt. Så har jeg ingen utgifter til garn for akkurat det plagget, og får i tillegg litt ekstra penger. Nei, jeg tror ikke noen er villig til å betale 1000 kr for en babygenser. Mange er ikke villige til å betale det for en håndstrikket voksengenser en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå