Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Har vært med en mann noen ganger. Skrev med han for litt over en uke siden. Han svarte ikke og ikke hørt fra han. Tror dere jeg hører fra han? Har ikke lyst å kontakte selv når jeg ikke fikk svar på sist meld. Er vel bare til å glemme det hele? Anonymkode: 37b3d...183
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Nei. Du hører nok ikke fra han igjen og nei du bør ikke kontakte han igjen. Anonymkode: 089ea...bf8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Kommer ikke til å kontakte. Er forvirret. Han spandert mat og drikke. Vi hadde det fint sammen synes jeg. De gangene vi møtes. Hva er feil eller gikk feil som jeg ikke skjønte eller skjønner??? Anonymkode: 37b3d...183
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer ikke til å kontakte. Er forvirret. Han spandert mat og drikke. Vi hadde det fint sammen synes jeg. De gangene vi møtes. Hva er feil eller gikk feil som jeg ikke skjønte eller skjønner??? Anonymkode: 37b3d...183 Ingen? Anonymkode: 37b3d...183
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 2 hours ago, Anonym bruker said: Kommer ikke til å kontakte. Er forvirret. Han spandert mat og drikke. Vi hadde det fint sammen synes jeg. De gangene vi møtes. Hva er feil eller gikk feil som jeg ikke skjønte eller skjønner??? Anonymkode: 37b3d...183 Hadde dere sex? Finn noen bedre...ufint å ikke svare Anonymkode: c195e...28d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 Trenger ikke være noe feil. Kan være han er en av dem som hopper rundt, har sex med mange, liker jakten bedre enn forpliktelser. En mann som ikke svarer og ikke tar kontakt på over en uke er rett og slett ikke interessert nok (såsant han ikke har opplevd noe alvorlig i mellomtiden). Hvis han tar kontakt igjen, være veldig skeptisk, og i hvert fall unngå sex med ham om du egentlig ønsker deg et seriøst forhold. Mange menn holder mange damer på gress og tar kontakt og sjarmerer hver gang de ønsker seg sex, ellers uteblir de. Ellers - ikke let etter svar. Det at han ikke svarer og ikke tar kontakt er svar mer enn godt nok! Han forteller deg på den måten at han ikke bryr seg nok om deg. Han kan godt like deg, han kan godt sette pris på kjemien når dere møtes, men han føler ikke noe han ønsker å forplikte seg til. Det er svar nok. Ikke vri og vrenge på alt dere har sagt og gjort sammen, for da risikerer du bare å henge fast i dette mye lengre enn nødvendig, og da tar du også fra deg selv muligheten til å finne en som faktisk er interessert. Anonymkode: 3445b...5a9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 Tusen takk for svar. Skal prøve så godt jeg kan å gjøre det og gjerne ikke gå på en smell visst jeg hører eller møter han igjen. Må prøve å gå videre og håper jeg kan finne en som vil mer. Er ute etter noe seriøst. Anonymkode: 37b3d...183
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar. Skal prøve så godt jeg kan å gjøre det og gjerne ikke gå på en smell visst jeg hører eller møter han igjen. Må prøve å gå videre og håper jeg kan finne en som vil mer. Er ute etter noe seriøst. Anonymkode: 37b3d...183 Lykke til med «jakten» videre. Jeg er enig med de andre. Gå videre, og prøv å ikke dvel mer med dette. Det ordner seg for snille piker - en dag treffer du en som er enda bedre! Anonymkode: 8952a...c1b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 Takk takk. Jakten på kjærligheten er ikke så lett. Anonymkode: 37b3d...183
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #10 Skrevet 12. september 2017 Er du interessert i en mann? Spar på sexen! Ikke gi han inntrykket du at du er lett på tråden.. Om han er ute etter et forhold så vil han ha noen han kan ta med hjem til mor. Sex kan vente! Er du ikke interessert i å ha et forhold til en mann du har truffet kan du derimot bare kjøre på og ha det moro. Vi trenger litt kroppslig nærhet innimellom 😉 Vet ikke om dere hadde sex, men mulig du ble redusert fra "ta med hjem til mamma" til "leke litt i sengehalmen mens jeg venter på den rette". Gå videre og følg mine råd 😊 Anonymkode: 45dcb...447
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #11 Skrevet 12. september 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du interessert i en mann? Spar på sexen! Ikke gi han inntrykket du at du er lett på tråden.. Om han er ute etter et forhold så vil han ha noen han kan ta med hjem til mor. Sex kan vente! Er du ikke interessert i å ha et forhold til en mann du har truffet kan du derimot bare kjøre på og ha det moro. Vi trenger litt kroppslig nærhet innimellom 😉 Vet ikke om dere hadde sex, men mulig du ble redusert fra "ta med hjem til mamma" til "leke litt i sengehalmen mens jeg venter på den rette". Gå videre og følg mine råd 😊 Anonymkode: 45dcb...447 Vi hadde ikke sex, men rotet og koste masse. Skal ta rådet med videre. Takk for tips. 😊 Som du sier det er behov for nærkontakt. Savner det veldig. Anonymkode: 37b3d...183
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #12 Skrevet 12. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi hadde ikke sex, men rotet og koste masse. Skal ta rådet med videre. Takk for tips. 😊 Som du sier det er behov for nærkontakt. Savner det veldig. Anonymkode: 37b3d...183 Skjønner jeg godt... Og ikke enkelt å holde tilbake når en møter noen man har god kjemi med, og egentlig bare har lyst til å kaste seg over 😄 Den rette kommer til slutt 😊 Anonymkode: 45dcb...447
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #13 Skrevet 12. september 2017 Sannsynligheten for at han ikke er interessert nok er stor, men i noen tilfeller har stillhet en grunn. Jeg hadde noe på gang med en mann jeg likte veldig godt, men som bodde 2 timers kjøring fra meg. Vi møttes 6 ganger før det plutselig ble helt stille. Jeg skjønte ingenting, men tok da ikke mer kontakt med han. 3 uker etterpå sto han på trappa mi og så helt utslitt ut og hadde blitt merkbart tynnere. Først ble jeg provosert over at han plutselig dukket opp igjen, men etter å ha hørt på han glemte jeg helt mine egne følelser da det viste seg at hans ekskone og datter hadde vært i en ulykke. Ekskona døde og datteren ble liggende to uker i koma, helt tragisk og stakkars jente som mistet mammaen sin. Han ba om tid for å ta vare på datteren i sorgen og å få henne helt frisk, og vi møttes bare nå og da i to år før jeg møtte datteren hans. Nå seks år etter ulykken er jeg gift med mannen, har ei nydelig datter som jeg har adoptert og vi har også fått ei lita jente som er 3 måneder ❤ Anonymkode: 10063...719
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #14 Skrevet 12. september 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sannsynligheten for at han ikke er interessert nok er stor, men i noen tilfeller har stillhet en grunn. Jeg hadde noe på gang med en mann jeg likte veldig godt, men som bodde 2 timers kjøring fra meg. Vi møttes 6 ganger før det plutselig ble helt stille. Jeg skjønte ingenting, men tok da ikke mer kontakt med han. 3 uker etterpå sto han på trappa mi og så helt utslitt ut og hadde blitt merkbart tynnere. Først ble jeg provosert over at han plutselig dukket opp igjen, men etter å ha hørt på han glemte jeg helt mine egne følelser da det viste seg at hans ekskone og datter hadde vært i en ulykke. Ekskona døde og datteren ble liggende to uker i koma, helt tragisk og stakkars jente som mistet mammaen sin. Han ba om tid for å ta vare på datteren i sorgen og å få henne helt frisk, og vi møttes bare nå og da i to år før jeg møtte datteren hans. Nå seks år etter ulykken er jeg gift med mannen, har ei nydelig datter som jeg har adoptert og vi har også fått ei lita jente som er 3 måneder ❤ Anonymkode: 10063...719 Så trist og fint på samme tid. ❤️ Anonymkode: 37b3d...183
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #15 Skrevet 12. september 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner jeg godt... Og ikke enkelt å holde tilbake når en møter noen man har god kjemi med, og egentlig bare har lyst til å kaste seg over 😄 Den rette kommer til slutt 😊 Anonymkode: 45dcb...447 Ja, god kjemi og lenge siden. 😉 Takk. Håper du har rett. 😊 Anonymkode: 37b3d...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå