Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Jeg har så lyst på ny sofa, jeg ønsker meg veldig en u-sofa. Dessverre finner jeg ingen som passer stua mi🤔 Ønsker heller ikke at den skal være veldig dyr, siden stua skal bygges på om ca 1,5 år. Da blir det uansett større sofa som skal stå på et annet sted😊 Vi har nå 3 seter, 2 seter og recliner, men vi er to voksne og fire barn så har ikke lenger plass til besøk i sofaen om alle er hjemme. Ønsker derfor en u-sofa der det er lettere å presse seg sammen flere ved besøk. Målene kan være maks 270 cm bred på midten. Om du står foran sofaen og ser mot den kan høyre side være inntil 260 cm, midten kan være inntil 270 cm og venstre side er jeg friere på mål med maks 260cm her også. (Bør ikke være lenger enn høyre side i alle fall) Gjerne i en ren gråfarge eller antrasitt. Både nytt og brukt er aktuelt. Noen som har sett noe som er innafor målene mine? Føler jeg har tråla nettsider og finn.no i lange tider. Kanskje noen andre er mye bedre til å lete enn meg👌 Anonymkode: 4f7ad...8bb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Trademax.no Anonymkode: 38f82...f0f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Blir ikke 2,70 veldig smalt? Får du i det hele tatt et bord mellom da? Denne er 3,28 m og jeg synes det ser trangt nok ut mellom her jeg... http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19194381/#/S59193718 De fleste modulsofaer kan du jo bygge som du vil, men om du skal ha den som U må du vel ha minst en toseter innerst også hjørnemodul på begge sider, da blir den over 3 meter bred altså. Setter du bare en enkelmodul innerst også hjørne på begge sider blir f.eks Vimle fra Ikea 266 cm bred, men det tror jeg ærlig talt vil se ganske rart ut med den smale "gangen" i midten? http://www.ikea.com/no/no/search/?query=vimle Anonymkode: a9041...010
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trademax.no Anonymkode: 38f82...f0f Fant en der, men da bare med 4 sitteplasser... Anonymkode: 4f7ad...8bb
Fandens Oldemor Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 Grunnen til at du ikke har funnet en u-sofa ennå er egentlig enkel - det er ikke plass. 270 cm er for smalt.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 4 timer siden, Fandens Oldemor skrev: Grunnen til at du ikke har funnet en u-sofa ennå er egentlig enkel - det er ikke plass. 270 cm er for smalt. Finner fra 282 så håper fortsatt det finnes på 12 cm mindre🤔 Anonymkode: 4f7ad...8bb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 Jeg hadde ikke brukt penger på ny sofa, hvis jeg uansett skulle pusse opp/bygge på om bare 1 1/2 år. Anonymkode: a9e94...c3e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke brukt penger på ny sofa, hvis jeg uansett skulle pusse opp/bygge på om bare 1 1/2 år. Anonymkode: a9e94...c3e Men ønsker ikke å være uten de sitteplassene i 1, 5 år🤔 Får heller eventuelt selge den igjen da den tid kommer. Litt derfor jeg også har sett på brukt på finn. Anonymkode: 4f7ad...8bb
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 Høres ut som ubrukelige mål på en sofa. Så smal at det bare blir tungvint å komme seg ut og inn i U-en. Og hva slags bord kan man ha med en slik løsning? Behold heller løsningen dere har og legg til et par puffer, gulvputer, saccosekker eller andre former for mobile sitteplasser. Halvannet år går fort. Så kan dere kjøpe sofa som ikke har håpløse mål etter utbygging. Anonymkode: 4d0a3...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå