Gå til innhold

Ringte fra barnehagen, stukket av veps

Anbefalte innlegg

Skrevet

3,5-åringen er stukket av veps i pannen. De ville bare gi beskjed og si at det gikk bra nå. Jeg sa jeg kunne hente, men de mente det gikk fint og at de kunne ringe igjen om det ikke gikk bra likevel. 

Ville dere hentet? Jeg henter henne uansett 14.30, men føler litt på å hente henne nå..

Anonymkode: afe49...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke hentet. Stoler på at BHG har vurdert rett. Hadde barnet vært allergisk villevreaksjonen ha kommet for lenge siden.

Anonymkode: 986c3...937

Skrevet

Har du lyst til å hente så må du jo bare gjøre det! 

Jeg hadde ikke hentet når de sa det gikk bra i barnehagen, stoler på at de tolker ham rett. 

Anonymkode: fdb9c...f07

Skrevet

Hadde ikke hentet, så lenge de i bhg sier det går bra så hadde jeg ventet. Vil ikke opptre som en hysterisk mor. Men synes det fint at de ringer å sier i fra om sånne ting

Anonymkode: 885c8...af6

Skrevet

Ikke gjør dette dramatisk for barnet. Hvis bhg sier det går bra så gjør det det. Litt motstand i livet må de lære seg å tåle uten at mor kommer ilende til. 

Anonymkode: 55d22...03e

Skrevet

Med mindre barnet er allergisk er vepsestikk ikke farlig, bare vondt. 

Dette går bra. Ingen grunn til å løpe til barnehagen. 

Anonymkode: d407f...29c

Skrevet

Tenker det er veldig bra barnet blir i barnehagen. Veldig bra for barnet at det opplever at barnehagepersonellet kan trøste og ta seg av det uten at mamma må komme løpende også. Det virker som du også kan trenge å se at han klarer seg utn mammas trøst også. 

Som min datter sa når hun havnet på sykehuset når hun var på besøk hos tante: ikke ring mamma før jeg blir trillet inn på oprasjonsbordet, for jeg gidder ikke høre på en hysterisk mamma. Og jeg er vel egentlig ikke den hysteriske typen... 

Anonymkode: a0373...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...