Gå til innhold

Et familiemedlem provoserer meg, på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært veldig "på" nå før valgkampen, tydelig også fortsatt idag. Veldig sånn "MDG er teite" (i andre ordlag), det samme om AP, masse bilder som "illustrerer hvor dumme velgerne til diverse partier er", for å si det sånn. Bortsett fra hans eget parti, da. Det var på en måte underholdende de første dagene, men nå er jeg bare møkk lei. Toppet seg da han la ut en link, og rakket ned på et helt trossamfunn, som jeg faktisk kjenner meg en del av. Frister veldig å kommentere, og starte en krangel, men det er vel bare dumt? Best å bare ignorere det? For jeg tenker at "sånne folk" ikke skjønner så mye her i verden uansett, kanskje. Noen er litt enkle, og synes det er gøy å plage andre...? 

Men kjenner et sug i magen og at jeg bare ble skikkelig sint, det som legges ut blir jo bare verre og verre! 

Anonymkode: ebbff...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett i det siste du skriver. Ikke start en krangel på Facebook, det er bare dumt. Da burde du heller si noe til vedkommende direkte. 

Skrevet
16 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Du har rett i det siste du skriver. Ikke start en krangel på Facebook, det er bare dumt. Da burde du heller si noe til vedkommende direkte. 

Er bare frustrerende, man vil på en måte vise alle "se så (dum og) dømmende han er", men skjønner at det ikke er lurt ;)

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er bare frustrerende, man vil på en måte vise alle "se så (dum og) dømmende han er", men skjønner at det ikke er lurt ;)

Det ser nok de fleste helt av seg selv. ;)

Anonymkode: 16221...579

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det ser nok de fleste helt av seg selv. ;)

Anonymkode: 16221...579

Enig 😊 La han bare skjemme seg ut på egenhånd. 

Skrevet

Har ein facebookven eg har skjult innlegga frå, fordi eg ergra meg så veldig, og orka ikkje kaste vekk energi på noko så dumt.  Det ville eg gjort med denne familiemedlemmen og, om eg var deg. De kan framleis vere vener.

- og ja, det høyres ut som vedkommade klarar fint å skjemme seg ut på eiga hand, utan di hjelp ;)

Skrevet

Orker ikke politikk på Facebook så jeg har skjult innleggene til de som legger ut for mye. Ville ikke kommentert på Facebook. De som er oppegående ser jo at vedkommende driter seg ut. 

Anonymkode: 2ac87...d8a

Skrevet

Skjul innleggene til vedkommende. Jeg har gjort det på flere som legger ut ting jeg bare blir i dårlig humør av å lese

Anonymkode: ea960...f43

Skrevet

Har akkurat ignorert alle poster fra en tante som daglig poster i <3 Listhaug meldinger.

Anonymkode: 93877...a4b

Skrevet

Sånne irriterer meg og, såpass, at jeg skjuler innlegg fra de.

Helt greit med de som legger ut en sak eller to, som er viktig for de, og partiet de stemmer. Men man er jo ikke så oppegående, da man bare skal dømme og kaste dritt, om alle andre. Er gjerne de, som aldri har lest parti programmet som er sånn.

Anonymkode: 47529...fea

Skrevet

En eller noen få kommentarer synes jeg fint det går an å poste, men vil du ha full debatt så bør du være rimelig sikker på at vedkommende ønsker dette velkomment på facebookveggen sin, eller forsøke å få til en diskusjon med vedkommende på et annet fora.

Anonymkode: 33231...aab

Skrevet

Det er meningsløst å forsøke å ha en saklig debatt med en som stemmer Frp. Jeg ville un-frienda.

Anonymkode: f5c0e...e21

Skrevet

Jeg har unfriend'a 2 stk som Konstant la ut Islam-støttende artikler og filmer og kommentarer!  Ja til hijab, bort med Norsk kultur, gris må fjernes fra Norge...   osv....    gidder ikke se på sånt hjernedødt idioti!  Så de slettet jeg bare 🤗🙂  Deilig at man bor i et FRITT land gitt 👍  

Anonymkode: c7843...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...