hopla Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 I dag er det jo valg (som jeg antar alle vet). Og min plan er å sitte oppe så lenge som mulig får å se hvordan det går. Jeg glemmer ikke sjokket av å våkne om morgenen til at Trump var president, og vil unngå liknende morgener. Selv om det kan bety at jeg legger meg i vissheten av at Listhaug er statsminister og at Jensen er klimaminister eller at MdG er sjef for oljedirektoratet.. Men da trenger man jo mat. Noe man kan spise på hele kvelden for å unngå å tygge av seg neglene. Er det noen som har noen mattips som fungerer til småspising hele kvelden/natta, og som fungerer både som feiring og evt trøstespising? Evt påfølgende kviser og ekstra fettlag tar jeg knusende med ro. Det er uansett snart tid for finlandshette og boblejakke.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Vi gikk for crab cakes fra det siste Rema heftet. Åh, herre! Det er såå godt! Anonymkode: aaf64...103
Bruker3 Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Jeg ville sikret meg. Musserende. Og vodka. Eller hjemmebrent hvis alt går til helvete.
hopla Skrevet 11. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2017 Ble ost og to flasker rødvin... Nå teller jeg ned til klokka 21 for å se om jeg skal skåle, eller bare helle innpå 🙈
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 Her har jeg kjøpt inn corona, chips og dip. Enten skåler jeg av glede eller drukner mine sorger 🙈😂 Anonymkode: d43ed...8c9
Giss Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 Marmorkake laget med rød og blå røre i stedet for hvit og brun.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi gikk for crab cakes fra det siste Rema heftet. Åh, herre! Det er såå godt! Anonymkode: aaf64...103 Hehe tror jeg må legge meg snart jeg,trodde du anbefalte crack cakes Anonymkode: 80b6e...a91
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hehe tror jeg må legge meg snart jeg,trodde du anbefalte crack cakes Anonymkode: 80b6e...a91 Kan jo være man kan trenge det også utover kvelden... 🙈😂 Anonymkode: cfafd...c76
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 Kanskje avhengig av hvem du støtter? Tørr knekkebrød hvis du stemmer AP, potetgull (laget av norske poteter) hvis du er SP og sjampis hvis du er Høyre. Anonymkode: 30595...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå