Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 To barn i familien. Begge over 18. Far overfører over 20 000 til ene. Er dette noe å reagere på eller er det "normalt" at det er forskjell? Anonymkode: 1a895...5a0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Det er normalt at det er forskjell så lenge det jevner seg ut på sikt synes jeg. (Og at det skyldes noe spesielt) Anonymkode: a17f1...edd
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: To barn i familien. Begge over 18. Far overfører over 20 000 til ene. Er dette noe å reagere på eller er det "normalt" at det er forskjell? Anonymkode: 1a895...5a0 Det må da komme an på hva grunnen er. For mange vil det jevne seg ut over tid. Anonymkode: 087a8...d1a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Jeg tenker at man trenger ikke få det samme samtidig bestandig, ting jevner seg jo gjerne ut på sikt. Da mannen min ble arbeidsledig fordi bedriften hans flagget ut kom plutselig svigerfar å ville gi oss 40.000 kroner, det var fordi storebroren til mannen min (min mann er atpåkladd, så det er snakk om en 15 år eldre bror) hadde fått litt økonomisk hjelp da han ble skilt. Jeg synes det er helt greit, man hjelper den som trenger hjelp når det trengs, også blir gjerne totalen i løpet av livet ganske jevn. Mine svigerforeldre er veldig rettferdige, men de gir altså ikke likt samtidig. Anonymkode: bd97d...fa5
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 I dette tilfellet er det en far som alltid har behandlet det barnet som ikke fikk noe, forskjell fra starten av. Barnet som fikk penger har alltid vært "gullungen". Og her jevner det seg ikke ut. Skal nevnes at relasjonene til får har vært vanskelig og han har ikke vært mye tilstedet fordi om de har bodd under samme tak nesten hele livet. Hi Anonymkode: 1a895...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå