Gå til innhold

Noen som har denne mengden ull til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 trøyer, 4 stillongs og 2 strømpebukser. Vet vi må vaske et par ganger i uka, men det gjør vi jo likevel...

Anonymkode: fa985...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noe mere. Kanskje 8-10 trøyer, 6 strømpebukser og rundt 12 stilings i ulike varianter og tykkelse

Anonymkode: f5de7...f62

Skrevet

Jeg kjøper inn mye ull på blackfriday, og om sommeren på 50%. Her bruker vi ull fra okt-april (Vestlandet) 

så har ihvertfall 10-15 trøyer, 10-20 strømper, 20 par ullsokker, en del Devold ull (den er best) 

Anonymkode: f2650...879

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har noe mere. Kanskje 8-10 trøyer, 6 strømpebukser og rundt 12 stilings i ulike varianter og tykkelse

Ok. Men lurte på om noen har den mengden jeg tenker å ha :) Synes 10 trøyer er i overkant, litt ekkelt å la det ligge i 14 dager før man vasker ;)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper inn mye ull på blackfriday, og om sommeren på 50%. Her bruker vi ull fra okt-april (Vestlandet) 

så har ihvertfall 10-15 trøyer, 10-20 strømper, 20 par ullsokker, en del Devold ull (den er best) 

Hva skal du med 20 par ullsokker? I tilfelle det blir strømbrudd i to måneder? 

Skrevet

Er jo bare ull det går med i bhg. Har derfor 14 stk genser og longs, samme med fleece. Greit å ha noe liggende i bhg hele tiden + å ikke vaske opp ull hele tiden. Har heller en full maskin en gang i blant. Bruker også ull i helgene når vi er ute.

Anonymkode: 44712...342

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal du med 20 par ullsokker? I tilfelle det blir strømbrudd i to måneder? 

Dei blir delt på 2 barn. Og noen av sokkene er i bhg. Og ja, tenk om det blir orkan på Vestlandet igjen, da har vi varme barneføtter 🤣 

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Men lurte på om noen har den mengden jeg tenker å ha :) Synes 10 trøyer er i overkant, litt ekkelt å la det ligge i 14 dager før man vasker ;)

Jeg vasker sjelden ullklærne. Kun om det er flekker. Ellers lufter jeg dem bare. På den måten blir de ikke slitt og kan vare i 2 sesonger (feks. som PoP som er god i passformen) dersom barnet ikke strekker seg veldig mye ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...