Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Er 21 uker og he de siste dagene begynt å klø veldig mellom fingrene og på henderne. Ble mye verre igår natt. Har dette noe med svangeskapet å gjøre? Føles nesten som en allergisk reaksjon? Anonymkode: 36fb3...9e3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Det kan være svangerskapskløe med høyt gallesyrenivå, og må sjekkes. Blodprøve hos lege. Anonymkode: 45984...cbe
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Ok ringer jeg legen eller jordmor? Anonymkode: 36fb3...9e3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 For ordens skyld: Det kan være helt ufarlig kløe som ikke trenger behandling, men det må sjekkes. Anonymkode: 45984...cbe
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 Jeg ville hørt med legen først. Anonymkode: 45984...cbe
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 Takk, bare irriterende og kan jo ike ta allergi tabletter.. Anonymkode: 36fb3...9e3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 Eller skabb.. det blir verre om natta 😱 Anonymkode: 1df5a...d9a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 Det er nest sannsynlig helt ufarlig svangerskapskløe, men en sjelden gang så er det en farlig variant, så det må absolutt sjekkes av lege. Ring fastlegen i morgen tidlig! Anonymkode: 7accb...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå