Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Jeg dæver! 😂 Også Ørjan Burøe pusser opp med puppene ute. Lurer på om Anna også finner dette morsomt 😂😂 Anonymkode: e2b39...ce5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Hahaha! Utrolig bra! Anonymkode: e9bba...f41
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Kan dere forklare? Anonymkode: 8be92...170
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Hahahahaha. Anonymkode: 25e62...9ee
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan dere forklare? Anonymkode: 8be92...170 Du må lese siste bloggposter hos mamma til Michelle og hos Konatil. Den ene er patetisk, den andre er hysterisk 😂 Anonymkode: e2b39...ce5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan dere forklare? Anonymkode: 8be92...170 Anna (bloggeren som trakk seg fra skal vi danse, mamman til michelle) er litt desperat etter lesere om dagen og la ut et bilde av seg selv hvor hun la teppe på soverommet i bar overkropp. Hun krabbet altså rundt på gulvet og la gulvteppe med puppende dinglende... Dette blir selvfølgelig latterliggjort på nett, og kona til (en annen blogger) har da lagt ut et toppløsbilde av seg selv mens hun snekrer og har skrevet noe sånt som "fillern, jeg har glemt å kle på meg igjen, hater når det skjer" Anonymkode: e3dd6...ae2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anna (bloggeren som trakk seg fra skal vi danse, mamman til michelle) er litt desperat etter lesere om dagen og la ut et bilde av seg selv hvor hun la teppe på soverommet i bar overkropp. Hun krabbet altså rundt på gulvet og la gulvteppe med puppende dinglende... Dette blir selvfølgelig latterliggjort på nett, og kona til (en annen blogger) har da lagt ut et toppløsbilde av seg selv mens hun snekrer og har skrevet noe sånt som "fillern, jeg har glemt å kle på meg igjen, hater når det skjer" Anonymkode: e3dd6...ae2 Takk! Og nå.lo jeg😁 Anonymkode: 8be92...170
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #11 Skrevet 10. september 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anna (bloggeren som trakk seg fra skal vi danse, mamman til michelle) er litt desperat etter lesere om dagen og la ut et bilde av seg selv hvor hun la teppe på soverommet i bar overkropp. Hun krabbet altså rundt på gulvet og la gulvteppe med puppende dinglende... Dette blir selvfølgelig latterliggjort på nett, og kona til (en annen blogger) har da lagt ut et toppløsbilde av seg selv mens hun snekrer og har skrevet noe sånt som "fillern, jeg har glemt å kle på meg igjen, hater når det skjer" Anonymkode: e3dd6...ae2 Og da kom Jan og tok et "overraskende" bilde. Hun fant frem t-skjorte da. (Nei, jeg leser ikke bloggen) Anonymkode: dfc72...21e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Anna (bloggeren som trakk seg fra skal vi danse, mamman til michelle) er litt desperat etter lesere om dagen og la ut et bilde av seg selv hvor hun la teppe på soverommet i bar overkropp. Hun krabbet altså rundt på gulvet og la gulvteppe med puppende dinglende. Ohno, finnes det ingen grenser for hvor mye man kan drite seg ut Anonymkode: 55a7b...e75
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 Å kjære vene.... Hvem er egentlig målgruppen for denne bloggen? Er det unge mødre? Hvorfor skulle isåfall de være interessert i å se henne i en tilgjort pose med stumpen til værs uten klær på overkroppen? Jeg sliter virkelig med å forstå hvem målgruppen er.... Anonymkode: b0480...04e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 Jeg synes faktisk litt synd på Anna Rasmussen. Tror hun er nært et nervesammenbrudd. Anonymkode: 854f0...3c3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #15 Skrevet 11. september 2017 Jeg var faktisk litt spent jeg på poster fra henne i forbindelse med rimelig oppussing. Det er ikke selve det å jobbe med bar overkropp jeg reagerte på, men det var selve posituren som gjorde at jeg synes dette bare ble billig og useriøst. Dessverre skjønner hun ikke det selv, i tillegg er for mange som mater henne med at negative kommentarer er sjalusi fra lesere. Personlig synes jeg det er slemt og heie frem slik oppførsel. Hun er ung og sliter med mye - uten at hun har kontakt med de som kan veilede henne i riktig retning - Da kan slik oppmuntring være skadelig. Hun er i utgangspunktet en flott og sterk jente, det at hun føler at hun nå må fremstille seg på en slik måte for å vise verdi og at hun er god nok blir feil.. Anonymkode: c30b8...e7a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 Jeg lurer seriøst på hva slags reaksjoner hun trodde hun kom til å få av det bildet? Nå kaller hun det mobbing fordi folk ler av det, for hvem pusser egentlig opp med puppene løse. Hun må jo ha lagt det ut for å få en reaksjon, og når folk ler så kaller hun det mobbing... Anonymkode: e3dd6...ae2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 Ja, jeg måtte selvsagt klikke. Oppussingsbilde? Hun ser jo ut som om hun spiller i en svært tvilsom film. Jeg synes oppriktig synd på barnet hennes. Anonymkode: a9be2...be9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #18 Skrevet 11. september 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg måtte selvsagt klikke. Oppussingsbilde? Hun ser jo ut som om hun spiller i en svært tvilsom film. Jeg synes oppriktig synd på barnet hennes. Anonymkode: a9be2...be9 Barnet? Hun har 3 barn..... Anonymkode: e3dd6...ae2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 Det morsomme er jo at "alle" tror at man er misunnelig om man kritiserer henne for å legge det ut... Jeg er misunnelig på kroppen hennes, selvsagt, hvorfor skulle jeg ikke være det? Hun er jo dødsheit! Men! Legge ut et sånt bilde og late som at Jan kom heeeeeelt ut av det blå for å ta et bilde, det er jo DET som blir for dumt!! Ingen driver vel å pusser opp i langbukser og INGENTING på overkroppen???? Også i tillegg poserer som om hun venter på å bli tatt bakfra? Det bilde er utelukkende lagt ut for å få oppmerksomhet, og det fikk hun jo. Men ikke klag etterpå fordi folk er negative. Anonymkode: b5058...219
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #20 Skrevet 12. september 2017 Hehe, jeg kan ikke annet enn å le av hvor selvhøytidelig hun er. Blodig fornærmet nå over at folk har det moro på hennes bekostning og hermer etter oppussingsbildet hennes Anonymkode: e3dd6...ae2
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #21 Skrevet 12. september 2017 På 9/10/2017 den 21.54, Anonym bruker skrev: Anna (bloggeren som trakk seg fra skal vi danse, mamman til michelle) er litt desperat etter lesere om dagen og la ut et bilde av seg selv hvor hun la teppe på soverommet i bar overkropp. Hun krabbet altså rundt på gulvet og la gulvteppe med puppende dinglende... Dette blir selvfølgelig latterliggjort på nett, og kona til (en annen blogger) har da lagt ut et toppløsbilde av seg selv mens hun snekrer og har skrevet noe sånt som "fillern, jeg har glemt å kle på meg igjen, hater når det skjer" Anonymkode: e3dd6...ae2 Nå svarer Anna med nakenvideo og det gir henne spalteplass i vg. Helt utrolig at vg ikke har bedre å skrive om http://www.vg.no/rampelys/anna-rasmussen/anna-rasmussen-svarer-paa-puppekritikk-med-nakenvideo/a/24139854/ Anonymkode: 55a7b...e75
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #22 Skrevet 12. september 2017 En ting skal hun ha, hun vet hvordan hun skal tjene penger. Videoen var jo avspilt over 103 000 ganger, er en del klikk på bloggen der ja Anonymkode: 4dcbf...45e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #23 Skrevet 12. september 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: En ting skal hun ha, hun vet hvordan hun skal tjene penger. Videoen var jo avspilt over 103 000 ganger, er en del klikk på bloggen der ja Anonymkode: 4dcbf...45e Den ligger visst på nakenprat og... Huff, at hun er villig til å gå så langt for å tjene penger i tillegg til å drite seg ut, er langt utenfor min fatteevne. Jeg ser ikke en eneste positiv ting med å gjøre det hun gjør. Hvis hun tror at all pr er god pr, tar hun feil. Anonymkode: dfc72...21e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2017 #24 Skrevet 12. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Den ligger visst på nakenprat og... Huff, at hun er villig til å gå så langt for å tjene penger i tillegg til å drite seg ut, er langt utenfor min fatteevne. Jeg ser ikke en eneste positiv ting med å gjøre det hun gjør. Hvis hun tror at all pr er god pr, tar hun feil. Anonymkode: dfc72...21e For henne er jo all pr, god pr. Jo mer pr, jo flere klikk, jo flere penger inn i kassa. Så klikkhora tar ikke feil i det Anonymkode: 55a7b...e75
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #25 Skrevet 13. september 2017 Jeg bare venter på at hun får et Britney Spears-aktig sammenbrudd når som helst nå. Det er synd på henne, stakkars. Hun virker jo søt nok, men har rota seg skikkelig opp i noe det blir vanskelig å komme vekk fra. Anonymkode: fc055...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå