Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Har aldri brukt glidemiddel, er 32 år. Har skjønt at mange bruker det, men aldri helt forstått hvorfor og hvordan det brukes. Regner med det er for de som ikke er våte nok? Er det noe "alle" må begynne med på et tidspunkt med alderen? Smøres det på han? Anonymkode: 9a41a...95a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Det kan brukes under "tafsing" også, for å slippe tørrtafsing Han tar litt på fingrene sine og tafser på deg, så deilig atte.... Anonymkode: f14e5...4d0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Han kan gjøre fingrene sine fuktige med å ta de i sin eller min munn først. Da blir det også vått. Har ikke det samme nytten? Anonymkode: 9a41a...95a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han kan gjøre fingrene sine fuktige med å ta de i sin eller min munn først. Da blir det også vått. Har ikke det samme nytten? Anonymkode: 9a41a...95a Nei, spytt glir ikke på den samme måten. Det føles helt annerledes med glidemiddel enn med spytt. Glidemiddelet er glatt liksom. Noen glidemiddel er også tilsatt noe som gir litt varmefølelse, ikke akkurat tigerbalsam, men litt varmefølelse.... Anonymkode: f14e5...4d0
Mamma_til_2 Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, spytt glir ikke på den samme måten. Det føles helt annerledes med glidemiddel enn med spytt. Glidemiddelet er glatt liksom. Noen glidemiddel er også tilsatt noe som gir litt varmefølelse, ikke akkurat tigerbalsam, men litt varmefølelse.... Anonymkode: f14e5...4d0 Ææææææ tigerbalsam 😨😨 det må være grusomt 😂bra du advarer mot det😊 Man skal heller ikke bruke krem, olje etc som inneholder mint, mentol ol. 😉 Hi gå på kondomeriet og spør så får du en bra en.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 Jeg har en svært sensitiv klitoris, og tørrtafsing, eller bare spytt, så blir den sår og vond med en gang. Er så mye bedre med glidekrem. Men trenger ikke glidekrem for å ha samleie, er alltid våt nok der. Anonymkode: 69a45...09c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 Men er det deiligere også hvis jeg ikke har problemer med tørrhet? Anonymkode: 9a41a...95a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er det deiligere også hvis jeg ikke har problemer med tørrhet? Anonymkode: 9a41a...95a Ja, tafsingen. Menn synes ofte også det er godt å bli runket med glidemiddel i hendene, det blir veldig glatt og fint Anonymkode: f14e5...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå