Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Jeg hater den ungen din og det mener jeg skrek samboeren min i sinne Han påstår i etterkant at han ikke mente det. Hva gjør jeg videre nå? Ja, mitt barn er i en vanskelig periode akkurat nå. Blir mektig irritert selv til tider. Men jeg kan vel ikke la mitt barn bo sammen med en som hater h*n? Anonymkode: 92e69...727
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Hørte barnet det? Anonymkode: f8015...95a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hørte barnet det? Anonymkode: f8015...95a Ja, dessverre. Barnet er 4 år, så hvor mye barnet egentlig forstår av ordene som ble sagt er ikke godt å si. Anonymkode: 92e69...727
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Som anonym over her spør, hørte barnet det? Det kan svartne for alle og en hver til tider. En helt uakseptabel ting og si. Og jeg vil vel bare anbefale dere en tur på familievernkontoret. Anonymkode: b2187...eb3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, dessverre. Barnet er 4 år, så hvor mye barnet egentlig forstår av ordene som ble sagt er ikke godt å si. Anonymkode: 92e69...727 Da stiller det seg litt annerledes. Jeg hadde enten sendt han ut av huset eller funnet meg et sted med barnet for noen dager. Kun for å tenke. Og så møte med fvk. Helt uakseptabelt og rett og slett barnemishandling å si sånt i barns påhør. Du er nødt til å vise han at ikke du aksepterer det. Fysj Anonymkode: b2187...eb3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Har dere barn sammen? Har han barn fra før? Klart alle kan bli sint, men det var veldig sterke og sårende ord. Høres ut som om han ikke vet hva det faktisk vil si å ha barn, umoden om du skjønner. 3 og 4 åringer kan være en prøvelse med alle følelsene de ikke klarer å håndtere... , Men hate?? Hmmm Anonymkode: c2f82...a59
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, dessverre. Barnet er 4 år, så hvor mye barnet egentlig forstår av ordene som ble sagt er ikke godt å si. Anonymkode: 92e69...727 En 4åring forstår mer en vi gir de credit for. At en voksen mann ikke klarer å ikke ta seg sammen foran et lite barn er jo helt tragisk. Sånt kunne ikke jeg hatt rundt barnet. Anonymkode: 4c4be...3ca
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Jeg har sendt han ut av huset og han får tidligst komme tilbake etter at barnet mitt har lagt seg og sovnet. Da kan han få komme tilbake og snakke om hva han mener skal skje videre nå. Anonymkode: 92e69...727
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 Jeg hadde ikke villet bo sammen med en mann som skrek til meg engang jeg, og en mann som skrek at han hatet 4-åringen min hadde jeg ihvertfall ikke bodd sammen med. En 4-åring, hvor vanskelig periode kan en 4-åring være i egentlig. hva kommer han til å skrike når ungen er prepubertal? Når han blir tenåring? Trassingen til en 4-åring er jo ingenting i forhold til hvor provoserende en tenåring kan oppføre seg.... Anonymkode: ee03d...115
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #10 Skrevet 10. september 2017 Han er vanligvis en veldig snill samboer og gjør mye bra for meg og mitt barn. Jeg har alltid skrytt av han som bonusfar. Men dette som skjedde i dag er overraskende. Hadde ikke sett for meg dette. Han som vanligvis er så snill, fatter det ikke. Plutselig klikket han. Anonymkode: 92e69...727
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #11 Skrevet 10. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er vanligvis en veldig snill samboer og gjør mye bra for meg og mitt barn. Jeg har alltid skrytt av han som bonusfar. Men dette som skjedde i dag er overraskende. Hadde ikke sett for meg dette. Han som vanligvis er så snill, fatter det ikke. Plutselig klikket han. Anonymkode: 92e69...727 Men hva var opptakten da? Klikket han ut av det blå eller var det et forløp her? Synes du håndterte dette rett med å sende han ut, så får dere tatt en lang prat i kveld. Anonymkode: 73a6b...78c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 Dette vil 4-åringen din alltid huske. Om du ikke kvitter seg med denne mannen vil han også huske at han ikke var viktig for deg heller. Anonymkode: d32bf...47a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva var opptakten da? Klikket han ut av det blå eller var det et forløp her? Synes du håndterte dette rett med å sende han ut, så får dere tatt en lang prat i kveld. Anonymkode: 73a6b...78c Det var et beger som rant over. Mye trassing den siste tiden. Han er ikke kommet hjem ennå. Vondt i magen og vondt i brystet her jeg sitter og venter. Anonymkode: 92e69...727
skinnfilla Skrevet 10. september 2017 #14 Skrevet 10. september 2017 Det går faen ikke an å skrike at man hater en 4åring! Hvor ustabil er man da? Herregud, lite som sjokkerer meg for tida, men dette var virkelig ikke bra. Hvor galt kan det være da? Og når barnet blir eldre da? 7,12,14? Da kan de blir ganske ufyselige til tider, men kan jo ikke hate de? Hat er et sterkt uttrykk
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #15 Skrevet 10. september 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var et beger som rant over. Mye trassing den siste tiden. Han er ikke kommet hjem ennå. Vondt i magen og vondt i brystet her jeg sitter og venter. Anonymkode: 92e69...727 Ikke vent. Du har ikke gjort noe galt, og den som skal ha vondt i magen er HAN! Anonymkode: 1c4b4...33a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke villet bo sammen med en mann som skrek til meg engang jeg, og en mann som skrek at han hatet 4-åringen min hadde jeg ihvertfall ikke bodd sammen med. En 4-åring, hvor vanskelig periode kan en 4-åring være i egentlig. hva kommer han til å skrike når ungen er prepubertal? Når han blir tenåring? Trassingen til en 4-åring er jo ingenting i forhold til hvor provoserende en tenåring kan oppføre seg.... Anonymkode: ee03d...115 Dette! HI, det du gjør er å tvinge samboeren til å be BARNET om unnskyldning, om du så må bende armen bak på ryggen hans. Også kaster du ham ut. Anonymkode: 9a17c...576
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 Dere får det til å høres så enkelt ut å bare kaste han ut. Mitt barn fortjener ikke dette, det er helt klart. Ja nei, jeg vet ikke. Anonymkode: 92e69...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå