Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Jeg var 9 år da de giftet seg og småbarnsmor da hun døde. Jeg fulgte pressens jakt og leste nok det jeg kom over i div ukeblader. Hun var jo et friskt pust i den møllspiste engelske adelen og virket som et vakkert menneske. Men så har man de som mener at hun var kynisk og beregnende og selv la opp til mange av spekulasjonene og ryktene. At hun var en god mamma foran kamera og distansert i det private. Anonymkode: de526...37e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Jeg syntes hun var en nydelig dame med flotte holdninger. Se bare på de flotte sønnene hennes. En fryktelig tragisk hendelse som tok livet hennes. Anonymkode: 90913...16d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Jeg skjønte aldri, heller ikke som barn, alt dette snakket om at hun var så vakker. En helt gjennomsnittlig dame med lang nese. Hun satte fokus på noen viktige saker, men det skulle jo også bare mangle at man gjør det når man er i posisjon til det. Alltid trist når noen dør i unødvendige ulykker, men ikke mer trist at det rammet henne enn enhver annen ukjent person. Anonymkode: 4dbc0...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå