Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Tidligere i år under ullsesong, fikk jenta vår eksem i knehasene litt på lår, noe på mage og rygg og i på armene. Mer det atopisk eksem? Lege var usikker, men vi fikk beskjed om å smøre på aderma krem. Noe vi gjør fortsatt, innimelllm litt nuppete hud. Prøve igjen med ull nå til vinteren eller kun bomull? Dra tilbake til lege om d kommer tilbake? Har jo mye ull etter førstemann 😂 Anonymkode: 1f244...096
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Har hun eksem når hun ikke bruker ull? Min har atopisk eksem og har vært fin nå i sommer, men nå som høsten har kommet så er eksemet tilbake. Her kommer det mest på legger, lår, knær og rompe. Vi bruker bambus på vinteren og unngår ull. Anonymkode: 7ebe1...1ab
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Litt tør i huden enkelte plasser men ikke noe særlig nå i sommer. I vinter var det mye. Jeg har selv eksem men har mer runde små flekker. Anonymkode: 1f244...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå