Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Fader jeg er blitt så feit! Det er utelukkende min egen feil. For fire år siden fikk jeg nok, dro på joggeskoa og la vekk sjokoladen og gikk ned førti kilo på et halvt år. Masse trening, veldig masse...sunn mat. Kunne kjøpe fine klær i vanlige butikker. Løpe. Gå på fjellet. Så sakte men sikkert kom snopesuget. Frista ikke like mye å jogge en time i sludd...kiloene kom på. Sakte men sikkert. Kjip hverdag og snopet trøsta. Hatt et tøft år...kun sjokolade som "hjelper". Merker jeg blir feitere og feitere. I dag veide jeg meg. Opp førti...en kilo. Så tilbake til start og litt til. Herregud så tragisk jeg er. Hundrevis av timer på joggetur, bakkeløp, styrketrening...til ingen nytte. Noen som har gjort det to ganger som kan sparke meg bak? Går det gang to?? Anonymkode: 2ea9f...296
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Jeg har gått ned 30 to ganger. I gang med den tredje. Første gangen så gikk de galt da min pappa ble alvorlig og langvarig syk. Jeg skjønte det kom men jeg hadde ikke tid og overskudd til å prioritere trening. Gang nummer to gikk lekende lett. Vips, ned 30 kg og holdt meg der i tre år. Så ble jeg gravid og fikk bekkenløsning. Gikk bare opp 18 kg i svangerskapet, men i stede for å gå ned etterpå så gikk jeg opp ti. To år senere er jeg endelig såpass i bekkenet at jeg kan løpe. Løping er min måte å trene. Nå har jeg gått ned 8 kg, går ikke like lett nå men det går rett vei. Jeg kan alle grepene, det er bare litt vanskeligere når man jobber 100%, har barn og skal sjonglere alt. I tillegg så ønsker jeg ikke å spise annen mat enn familien. Tidligere har jeg vært ekstrem på kosthold, men det går ikke nå, derfor går det saktere. Jeg løper tre ganger i uka og er fornøyd med at det går rett vei. Jeg har satt meg langsiktig mål denne gangen. 20 kg på ett år. Tidligere har jeg tatt 30 på 6 måneder. Vær realist, ikke forvent for mye. Om du tar én kilo i måneden så er det greit nok, 12 kilo mindre på ett år er det dét er, 12 kg i minus. Anonymkode: c3506...f4f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Støtter det første svarer. Og i tillegg så bør du søke hjelp slik at du lærer deg å takle følelser på en annen måte enn ved å ty til mat (sjokolade), HI. Hvis du ikke løser den koden så risikerer du å måtte slanke deg så mye flere ganger. Tenk at du begynner full rydding nå - både kropp og hode skal ryddes opp i. Anonymkode: 6ee0c...725
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Ikke tenk at du skal slanke deg, legg om hele kostholdet ditt. Jeg er også en klassisk jojoslanker, har følt meg så totalt mislykket i flere år. Nå spiser jeg lavkarbo (ikke høyfett) kombinert med periodisk faste, ned 9 kg på 6 uker, uten å føle at jeg går glipp av noe som helst. Anbefales på det sterkeste! Lykke til! Anonymkode: 3b30c...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå