Gå til innhold

Føler meg så dum!😢

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med kolleger som er mye gamlere enn meg.Jeg føler at de kan så utrolig mye og jeg føler meg rett og slett dum i forhold til dem!Når jeg jobber sammen med dem blir jeg sjenert,selvtilliten daler og jeg føler meg helt teit!Når jeg jobber alene føler jeg at jeg mestrer ting!Noen som har samme problem?Noen gode tips?Er så redd for å si/gjøre noe galt foran dem.....er så ille at jeg vurderer å slutte!

Anonymkode: 73591...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo gjerne slik at man lærer i løpet av åra, så at de har mer erfaring er jo naturlig. Du kan komme med nye idéer, en frisk pust. Jeg har alltid likt å jobbe med nye kolleger (jeg er i midten av 40åra). Det som jeg ikke er liker er de som mener det vet alt og ikke trenge å spørre, så gjør de feil likevel og vips er det dobbelt arbeid. Det finnes ingen dumme spørsmål. Man kommer langt med et smil og en positiv innstilling samt vise at man er interessert i jobben.

Det heter forresten "kolleger er mye eldre en meg" - korrekt norsk setter mange pris på.

Anonymkode: 9d83d...f27

Skrevet

"Det heter forresten "kolleger er mye eldre en meg" - korrekt norsk setter mange pris på."

"Kolleger er mye eldre ENN meg"...! 

Anonymkode: cfd03...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...