Gå til innhold

Er jeg hysterisk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å gjøre dette kort.

Kommer fra en liten familie, har bare min mor og mine besteforeldre. Min mor har vært evig singel, men har hatt en del typer opp i gjennom årene. Kun 2 stk som jeg har ansett som normal og bra for henne. Hun har en litt spesiell omgangskrets, og det virker nesten som om hun tiltrekker seg menn/kjæresteemner som ikke er spesielt bra for henne (innpåslitne, sjalue, noen som drikker for mye, viser "psykopat trekk" når de blir kuttet ut). Hun har vært i et forhold som startet rett før sommeren, og som ble endt for ca 1,5 mnd siden. Alle ender alltid med at hun må blokkere disse på sosiale medier. Rett etter denne fyren, begynte hun å henge med en ny fyr. Og nå er de plutselig blitt et par og det virker som om han bor til henne. Tørrlagt alkoholiker (snart 2 mnd tørr) iflg denne personen.

Min sønn og min mor har alltid hatt mye kontakt, da vi har lite "ressurser" rundt oss, så hun har stillt opp myyye med å være barnevakt for min sønn på snart 8. 

Er jeg urimelig/hysterisk hvis jeg sier at jeg ikke ønsker at den nye typen skal være tilstede mens mitt barn er der på overnatting? Jeg synes det har vært så mange innom det huset ila. oppveksten hans, både kjærste og div mannevenner. Ønsker at nå skal det ventes til jeg vet dette holder. Og jeg sliter med at denne personen er/har vært alkoholiker. Vet at min mor blir å takle dette dårlig, vet ikke hvordan jeg skal formulere meg og argumentere riktig, da hun er en person som har hatt er tøfft liv og mitt barn betyr hele verden for henne... hun har svak psyke og hatt ekstremt mye negativt i sitt 50-år lange liv, som jeg ikke unner min verste fiende engang... har ikke tatt dette opp med min mor enda... mitt barn har møtt denne mannen hos henne for noen uker siden, visste ikke at han skulle være der. Så de har jo allerede møttes...

Anonymkode: 54a25...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knapt 2 måneder tørrlagt? Ville ikke hatt ham rundt barnet mitt! 

Min mamma var alkoholiker og hadde perioder der hun sa seg såkalt tørrlagt. Hun fikk aldri ha barnet mitt uten meg eller en av søstrene hennes tilstede. Aldri!!

Man kan kanskje si at din mor passer på, men hun høres passe naiv og lite selektiv ut. Beklager, men jeg hadde ikke stolt på hennes dømmekraft 

Anonymkode: e1ff4...f42

Skrevet

Nei, hun lever sitt liv og du lever ditt 

Om du ikke er trygg på å levere sønnen din der alene så gjør du ikke det, da drar dere dit på besøk sammen 

Du kan også invitere din mor til dere 

Men du kan ikke diktere livet hennes 

Anonymkode: 758d7...dbd

Skrevet

Hvis mamman din har passet du har sønnen mens det har vært flere ymse menn til stede allerede, så synes jeg du skulle vært "hysterisk" for lenge siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...