Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #1 Skrevet 9. september 2017 Noen her inne som har gjort det, og vil fortelle litt om dagene etter operasjonen? Selv er jeg snart en uke post operativt, og har det ganske ok. Lurer litt på når jeg kan begynne å strekke ut ryggen, og når jeg kan sove uten en dyne og 15 puter i ryggen...? Noen med erfaring? Anonymkode: 3e7b3...11e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #2 Skrevet 9. september 2017 Jeg hadde grusomme smerter de første dagene. Jeg gikk krokbøyd ganske lenge. Fikk beskjed om å ikke presse kroppen i rett stilling. Du kjenner etterhvert som du klarer å reise deg mer og mer. Skal ikke være vondt. Anonymkode: 55543...08c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde grusomme smerter de første dagene. Jeg gikk krokbøyd ganske lenge. Fikk beskjed om å ikke presse kroppen i rett stilling. Du kjenner etterhvert som du klarer å reise deg mer og mer. Skal ikke være vondt. Anonymkode: 55543...08c Takk for svar! Jeg har ikke så mye smerter nå lenger, heldigvis, bare en merkelig følelse av at jeg "mister" magen og at jeg må holde den på plass. Slipper jeg, (altså når jeg er ute og går), virker det som om huden løsner fra musklene. Ekkelt, jeg vet. Magebeltet er så stramt det kan bli. Når gir den følelsen seg? HI Anonymkode: 3e7b3...11e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Jeg har ikke så mye smerter nå lenger, heldigvis, bare en merkelig følelse av at jeg "mister" magen og at jeg må holde den på plass. Slipper jeg, (altså når jeg er ute og går), virker det som om huden løsner fra musklene. Ekkelt, jeg vet. Magebeltet er så stramt det kan bli. Når gir den følelsen seg? HI Anonymkode: 3e7b3...11e Kan ikke huske at jeg hadde en slik følelse, men så kan det hende jeg har fortrengt det. Hele opplevelsen var jo langt fra behagelig:) Det jeg husker er en brennende følelse som varte ganske lenge. Anonymkode: 55543...08c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #5 Skrevet 9. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke huske at jeg hadde en slik følelse, men så kan det hende jeg har fortrengt det. Hele opplevelsen var jo langt fra behagelig:) Det jeg husker er en brennende følelse som varte ganske lenge. Anonymkode: 55543...08c Kanskje det at jeg "mister" magen, er den brennende følelsen du beskriver. Utrolig ekkelt i alle fall. HI Anonymkode: 3e7b3...11e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #6 Skrevet 9. september 2017 Jeg klarte å rette meg ut, relativt raskt. Men jeg hadde maks uflaks, dagen før operasjonen, så sendte naboen sin omgangssyke unge på besøk til oss. Så dagen etter operasjonen fikk jeg omgangssyke. Og kaste opp med sydde magemuskler, det var vondt det. Men ellers gikk det veldig bra, og jeg hadde ikke så store smerter. Så bare kjenn på hva kroppen din klarer, gjør det ikke vondt, går det bra. Anonymkode: dde7f...5e2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg klarte å rette meg ut, relativt raskt. Men jeg hadde maks uflaks, dagen før operasjonen, så sendte naboen sin omgangssyke unge på besøk til oss. Så dagen etter operasjonen fikk jeg omgangssyke. Og kaste opp med sydde magemuskler, det var vondt det. Men ellers gikk det veldig bra, og jeg hadde ikke så store smerter. Så bare kjenn på hva kroppen din klarer, gjør det ikke vondt, går det bra. Anonymkode: dde7f...5e2 Æsj, den er kjip! Omgangssyke nå hadde jeg ikke fiksa tror jeg. 😳 Takk for svar! HI Anonymkode: 3e7b3...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå