Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Jeg er så tent på en på jobben, drømmer om henne konstant, men vet ikke om hun føler det samme. Hun vet at jeg er bifil og noen ganger føler jeg at hun gir meg et tegn, som f.eks ofte og lang blikk kontakt, at hun stadig kommer innom mitt kontor for ting eller at hun kommer mye borti meg under bordet på møter ol. Har også noen ganger stillet seg ved siden av meg slik at puppen hennes blir presset mot min skulder, men det kan jo være tilfeldigheter og jeg vil ikke dumme meg ut. Såvidt jeg vet er hun hetro, men har vært singel lenge. Hvordan ksn jeg finne ut på en diskret måte om det er noe mellom oss eller ikke eller gi henne et lite signal uten at det blir pinlig hvis hun ikke er interessert? Anonymkode: 03fa4...7db
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Har dere lønningspils med jobben? Evt. vent til julebordet. Under slike forhold kommer som regel undertrykt seksuell spenning frem. Anonymkode: 0c6ca...8a1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #3 Skrevet 9. september 2017 Vi har ikke lønningspils eller lignende og veldig få som er med på julebordet, så det er vanskelig å få noen kontakt utenom jobb dessverre. Vi har en tur/seminar med jobben annethvert år med 1-2 overnattinger, men dessverre ikke i år. Anonymkode: 03fa4...7db
beef sister Skrevet 9. september 2017 #4 Skrevet 9. september 2017 Hvis du virkelig er interessert i å finne ut av om hun er interessert, må du jo være litt løsningsorientert. Du får for eksempel arrangere lønningspils for jobben, eller så kan du spørre noen av de du snakker mest med på jobb, inkludert denne damen, om de vil være med og ta et glass vin etter jobb på fredag. Hvis dere har en god tone, kan du jo dessuten bare spørre henne? Snakk om en god restaurant du har hørt om og bla bla, og a spør du om tilfeldig om hun har lyst til å være med å prøve den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå