Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Ungen hadde en helt ny og lyys bukse på idag da han lekte i "dekkjungelen", og buksa såg mildt sagt ikke ut. Maasse svarte flekker, gikk ikke bort i 40graders vask i maskinen. Er det noe håp? Og hva gjør jeg med buksa i natt til jeg evt får kjøpt noe? Buksa er så ny at jeg ikke har betalt den enda😂😂 kosa seg da Anonymkode: fa917...14a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Legg i bløt i natt. Ta Vanish på flekkene og prøv 60 graders vask i morgen, med Vanishi kammeret også. Anonymkode: dc41a...1cd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Den nye flekkfjerneren fra Omo er kjempegod. Spray på og skyll med varmt vann. La det virke en stund. Gjerne noen timer. Skyll med veldig varmt vann. Spray på nytt. La det virke en stund til. Slik holder du på til flekken er borte. Så hiver du den i vaskemaskinen. (Det meste av tøy tåler 100 grader, så lenge man ikke herjer med plagget når det er oppvarmet. Man kan legge det i bløt i veldig varmt vann eller spyle med veldig varmt vann uten problem. Fibrene utvides ved varme, og krymper dersom man styrer på mens de er utvidet. La derfor plagget være i fred til det er kjølt ned. Ikke gnikk for mye på flekkene. Omo sin flekkfjerner ødelegger ikke tøy. Vanish kan ikke virke særlig lenge før plagget må vaskes i maskinen.) Anonymkode: 37255...cb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå