Gå til innhold

Plutselig tannverk i flere tenner!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ingenting! Jeg har ikke hull i tennene, var hos tannlegen for 3 uker siden og var ikke antydning eller noe. Igår begynte jeg med smerter på ene siden av munnen, i tre jeksler oppe samtidig. Nå er det blitt to nede på høyre side også og flere oppe på venstre side. Jeg må ta Ibux og bare drikke vann gjør vondt! Hjelp!

Anonymkode: 466c9...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bihulebetennelse? Jeg har hatt sykt vondt i tennene når jeg har hatt det.

Anonymkode: 4817c...535

Skrevet

Jeg er fremdeles snørrete etterkraftig forkjølelse og bihulebetennelse så kan være noe som sitter igjen

Anonymkode: 466c9...8fe

Skrevet

Jeg tenker også bihulene. Et godt tips, er å ta kokende vann i en bolle. Men deg over dampen mens du har et håndkle over hodet og bollen. Pust inn gjennom nesa. Det skal gjøre susen 😃🌼

Anonymkode: 8d961...ec1

Skrevet

Jeg verker mye sånn når jeg er stresset. Har måtte få øvelser for å tøye musklene i kjeven, ansiktet. 

Og det hjelper å holde munnen åpen. Da kjenner jeg at jeg slapper av i musklene 

Anonymkode: 16fa9...10c

Skrevet

Jeg stemmer også for bihulene hvis det er en aktuell forklaring, men dersom det blir kronisk ville jeg vasket hendene og kjent etter rundt omkring på tannkjøttet og sett om du kunne finne muskelfester det gjør vondt å massere. Det finnes øvelser man kan gjøre (kjeven) og bittskinne man kan sove med om natten dersom det er muskulært. Tannlegen kan hjelpe.

Anonymkode: b8e20...498

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jeg stemmer også for bihulene hvis det er en aktuell forklaring, men dersom det blir kronisk ville jeg vasket hendene og kjent etter rundt omkring på tannkjøttet og sett om du kunne finne muskelfester det gjør vondt å massere. Det finnes øvelser man kan gjøre (kjeven) og bittskinne man kan sove med om natten dersom det er muskulært. Tannlegen kan hjelpe.

Anonymkode: b8e20...498

«på tannkjøttet» var dårlig forklart, det er snakk om helt i grensen mellom tannkjøtt og innsiden av kinnet. 

Anonymkode: b8e20...498

Skrevet

Jeg får tannverk i store deler av tanngarden før jeg blir forkjølet. Noen ganger så vondt at jeg ikke klarer å lukke munnen. Pappa har det akkurat på samme måten før han blir forkjølet. 

Anonymkode: 746c9...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...