Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Jeg må si jeg er lei meg. Jeg sliter med vekta og har alltid gjort. Har en pluss 20 kg på meg. Så ser jeg at mange av vennene mine er medlem i den Facebook gruppen. Synes det er så leit her var det snakk om unge spreke mennesker som da tydelighvis har opperert seg. Ingen av de var sterkt overvektige og de har nå gått ned til superslanke alle sammen. Jeg ser jo det og tenker fy dette vill jeg også, men dette kan jo umulig være bra for kroppen? Hva er egentlig bivirkningene for dette? Og er det greit at unge sunne mennesker med ca 15-20 kg overvekt faktisk gjennomgår en så stor operasjon. Anonymkode: 05ca5...104
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Høres merkelig ut. Det er krav for å få operasjon. Må ha bmi over 40 eller bmi 35 da med tilleggs sykdomer. Har selv tatt sleeve. Hadde bli 42. Føler egentlig ikke at det er noen bivirkninger. Er helt normal. 7 år etter Anonymkode: 9d057...267
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres merkelig ut. Det er krav for å få operasjon. Må ha bmi over 40 eller bmi 35 da med tilleggs sykdomer. Har selv tatt sleeve. Hadde bli 42. Føler egentlig ikke at det er noen bivirkninger. Er helt normal. 7 år etter Anonymkode: 9d057...267 De jeg har snakket med har betalt de privat. Kan jeg spørre om vekten og høyden din før du tok operasjon? Jeg er 160 og veier mellom 82-87 kg:( Anonymkode: 05ca5...104
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: De jeg har snakket med har betalt de privat. Kan jeg spørre om vekten og høyden din før du tok operasjon? Jeg er 160 og veier mellom 82-87 kg:( Anonymkode: 05ca5...104 Private har og krav. Jeg er 158 cm og var 114 kg Anonymkode: 9d057...267
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Jeg tok operasjonen privat. Veide 95,5 kg, BMI var ca 33,5 og er 167 cm høy. Beste valget jeg har tatt! Selv om jeg ikke var enorm så kunne det på sikt skje og jeg var så lei av å være så misfornøyd og ikke minst av å mislykkes gang etter gang med å gå ned i vekt. Anonymkode: a2c4b...ea4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er krav for å få operasjon. Må ha bmi over 40 eller bmi 35 da med tilleggs sykdomer. Ikke i det private Anonymkode: 06d82...a65
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men noen får bivirkninger etter operasjonen. Jeg har valgt en annen løsning. Jeg har meldt meg på Livea livsstilskurs. Her får jeg oppfølging av veileder, jeg lærer om mat, psykologi og vaner. Jeg får et verktøy som skal hjelpe meg å holde vekten stabil. Kanskje det er noe lignende der du bor. Anonymkode: 5d7bd...9ef
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #8 Skrevet 9. september 2017 Hva koster det å gjøre dette privat? Jeg er 160cm og veier 79 kg. Og jeg ser mye tyngre ut! Anonymkode: e1b2d...d7c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #9 Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva koster det å gjøre dette privat? Jeg er 160cm og veier 79 kg. Og jeg ser mye tyngre ut! Anonymkode: e1b2d...d7c Jeg betalte ca 89000 på Gjøvik. Anonymkode: a2c4b...ea4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #10 Skrevet 9. september 2017 Hvordan er man mtk på spising og kosthold etter operasjonen? Kan du spise vanlig mat? Anonymkode: a99ca...a05
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #11 Skrevet 10. september 2017 Ja spiser helt vanlig mat men i helt andre porsjoner enn før. Er mer sensitiv for mat med mye fett og kan kun spise veldig lite av pasta f.eks uten å føle meg uvel. Det deiligste er vel at fokuset mitt på mat som var temmelig intenst før nå har forandret seg. Gleder over å kjøpe klær, pynte seg, trene og generelt føle meg bra, er endelig tilbake og jeg kan med hånda på hjerte si at det å velge denne operasjonen er ett av de beste valgene jeg har tatt og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. Anonymkode: a2c4b...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå