Gå til innhold

Små/store romper. Missunnelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så liten flat rompe.. missunnelig på andre som er litt breiere over rompa. Dere er heldige: )

Anonymkode: b0f32...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lar nok kroppspresset og motebildet gå for mye innpå deg. In med store rumper nå. Sykt i seg selv at det finnes trender for slikt, syns jeg... 

Skrevet

Ja det er synd at vi bryr oss så mye om kroppen.  Men jeg er veldig glad rumpa mi er stor og rund. (Men den har jeg trent opp)  Så det er mulig å gjøre noe med det! Hvis man bryr seg nok.

Anonymkode: 4eaf9...bb0

Skrevet

Synes den trnden med store runde rumper er helt latterlig 🙈 

Anonymkode: bc833...891

Skrevet

Du som har trent rompa. Hvor lang tid tok det og vokste den mye: D ? Har ei helt normal rompe vil jeg si.. men skulle gjerne hatt større

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes den trnden med store runde rumper er helt latterlig 🙈 

Anonymkode: bc833...891

Den er ikke noe mer latterlig enn at man skal være så tynn at man ser ut som en gutt.

Anonymkode: 27df6...c68

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du som har trent rompa. Hvor lang tid tok det og vokste den mye: D ? Har ei helt normal rompe vil jeg si.. men skulle gjerne hatt større

Tok mer enn 2 år med masse tung styrketrening.   Og masse masse mat ☺  Spesielt nok proteiner!  

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tok mer enn 2 år med masse tung styrketrening.   Og masse masse mat ☺  Spesielt nok proteiner!  

Hver dag?: 0

Skrevet

Jeg var veldig slank med flat, slapp og tynn-feit rumpe. Helt grusomt! Trent styrke 2-3 ganger i uken i litt over ett år og ser kjempeforskjell! Minuset er at lårene også blir større, har gått opp noen buksestørrelse selv om jeg har blitt slankere og fått en finere figur. 

Anonymkode: 4f19f...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...