Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Var i forhandling med eksen da han stevnet meg pga han ville ungen på 2 år skulle bo hos han. Vi endte i forlik og ungen blir boende hos meg, og skal nå ha samvær hver 3 helg da han bor ganske langt unna oss. Men Eksen viser ikke tegn til samarbeid overhodet, så allerede nå er det bestilt time på fvk av meg. Hva skjer om det skjer det jeg frykter? Jeg vet at barnefar vil sitte å love bot å bedring, men med en gang vi et ute av møtet, så er det tilbake til samme greia. Han har hengt meg ut i sosiale medier og div blogger, og kommer med trusler om torpedo osv for å presse meg for penger og samarbeid. Jeg kan ikke samarbeide med noen som ikke vil samarbeide med meg. noen som har opplevd det samme? Hva skjer?? Kan barnefar risikere å miste foreldreansvar pga dette ?? Anonymkode: 8ce18...081
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var i forhandling med eksen da han stevnet meg pga han ville ungen på 2 år skulle bo hos han. Vi endte i forlik og ungen blir boende hos meg, og skal nå ha samvær hver 3 helg da han bor ganske langt unna oss. Men Eksen viser ikke tegn til samarbeid overhodet, så allerede nå er det bestilt time på fvk av meg. Hva skjer om det skjer det jeg frykter? Jeg vet at barnefar vil sitte å love bot å bedring, men med en gang vi et ute av møtet, så er det tilbake til samme greia. Han har hengt meg ut i sosiale medier og div blogger, og kommer med trusler om torpedo osv for å presse meg for penger og samarbeid. Jeg kan ikke samarbeide med noen som ikke vil samarbeide med meg. noen som har opplevd det samme? Hva skjer?? Kan barnefar risikere å miste foreldreansvar pga dette ?? Anonymkode: 8ce18...081 Hvis han sjikanerer deg i blogger og lignende, kan du politianmelde. Anonymkode: dcdfe...c63
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Ta dessuten med utskrift av bloggene o.l. på møtet, og prøv å få ham i tale om det. Spør om det er på denne måten han mener å bidra til lavest mulig konfliktnivå? Og spør om dette er noe han vil at toåringen skal se på nettet om 10 år fra nå? Anonymkode: dcdfe...c63
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Ta vare på alt han gjør mot deg Anonymkode: 94f0c...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå