Gå til innhold

Kondom når gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som synes dette høres rart ut? Mannen min vil bruke kondom når jeg er gravid fordi han ikke vil at spermen skal komme borti babyen, han synes det er turn off, helt greit for meg at han gjør det men bare lurer på om flere her har menn som tenker sånn?

Anonymkode: aa078...7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør spandere eit kurs i anatomi på han i alle fall. Det er på ingen måte fare for å sperme ned babyen 😂

Skrevet

Da kan du berolige ham med at det på ingen måte vil komme sperm inn til babyen,siden livmormunnen din er stengt for øyeblikket. (slimproppen sørger for det) ;)

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal skrive her jeg...🤔🙈🙊

Skrevet

Husker mannen sa helt på slutten av forige svangerskap at han syntes det var litt ekkelt å tenkt på at han kunne komme borti hodet på babyen, og derfor ikke var så veldig interessert i sex. Dette var etter at hodet hadde festet seg.

At man kan sperme ned babyen derimot, den var ny :)

Anonymkode: ddd59...648

Skrevet

Jeg tenker at det er mye ved en kvinnekropp mannen ikke har stålkontroll på, og det må jo være helt greit. La han bruke kondom og ikke tenk så mye over det. Mange menn vil jo ikke ha sex i det hele tatt fordi de er redd for å "ta borti" babyen med penis. Alle er forskjellig, ingen er rare av den grunn

Anonymkode: 4836a...fa7

Skrevet

For meg er det helt greit, jeg merker jo ikke forskjell likevel ... :) Men leste noe om at sperm kan gjøre man føder tidligere?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er det helt greit, jeg merker jo ikke forskjell likevel ... :) Men leste noe om at sperm kan gjøre man føder tidligere?

Hallo 😅😅😅 det kan kanskje gjøre en forskjell ved termin. 

Anonymkode: 3c74e...64a

Skrevet

Min første tanke ville vært "å shit han har en kjønnssykdom og later som han er dum mens medisinen jobber"... 

Kanskje fortelle ham at inn dit er det tett? 

Anonymkode: 554f9...169

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spermvæsken inneholder de samme hormonene som modningspilller du får på sykehuset, men i mye lavere konsentrasjon. Det gjør ikke at du føder for tidlig, men rundt termin så kan masse sex hjelpe livmorhalsen i modningsprosessen :) 

Og til HI, tror dere begge skal lese litt anatomi jeg 😂😂🙈 Evt book en time med Jm og ta med mannen. 

Anonymkode: 4a3fc...137

Skrevet

Nei,han må jo bruke kondom. Tenk om du blir gravid en gang til og så får du tvillinger?!

Anonymkode: 97e11...6ee

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei,han må jo bruke kondom. Tenk om du blir gravid en gang til og så får du tvillinger?!

Anonymkode: 97e11...6ee

😂😂👍

Anonymkode: 4a3fc...137

Skrevet

Eller om du er gravid med ei jente, spermen går inn til henne og hun blir gravid med sin far!

Jeg sa til samboern min at ungen hadde sprekk i hodet (fontanellen), slik at ikke mannens penis skulle dunke i skallen på babyen - at det skulle være mykt for mannen. Ødela sexlivet under den graviditeten med den spøken ja....

Anonymkode: f38ee...5a6

Skrevet

Det er jo en av fordelene med å være gravid. Ingen prevansjon! 🎉

Anonymkode: 76b18...87a

Skrevet

Han sliter med å komme hvis han vet at spermen går i samme retning mot dit barnet ble befruktet :P

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min første tanke ville vært "å shit han har en kjønnssykdom og later som han er dum mens medisinen jobber"... 

Kanskje fortelle ham at inn dit er det tett? 

Anonymkode: 554f9...169

Min tanke også, dessverre..

Anonymkode: 1801a...869

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min tanke også, dessverre..

Anonymkode: 1801a...869

Min tanke og...

Anonymkode: 5ea2c...95f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...