Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Mistet for to mnd. siden den ene av mine foreldre brutalt. Det har vært en beinhard og vond sommer. I morgen er jeg invitert på fest og har så lyst å gå...har så lyst å "slappe av", le og har det gøy. Alt har bare vært så innmari trist, leit og vondt de siste månedene. Sorgen sliter. Er jo litt redd på hvordan det blir. Får jeg det gøy eller går jrg rett i kjelleren etter litt alkohol? Tenker ikke drikke mye, men kjenner jeg "hungrer" etter å "være meg", ha en pause fra sorgen.Le, fjase og kose meg. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men her er det hvertfall. Anonymkode: 41476...b9b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Pleier du å bli deppa av alkohol? Jeg gjør det. Griner og blir vanskelig, selv når jeg har det fint i utgangspunktet. Har tatt konsekvensen av det og sluttet å drikke. Så om du tenderer til det samme ville jeg nok holdt meg unna alkohol. Skjønner behovet ditt godt. Se an hvem som skal på fest. Gode venner, fjerne bekjente eller en god blanding? Ha en back-up plan. Noen som kan komme å hente om det ikke blir kjekt. Også kan det være akkurat det du trenger! Anonymkode: 5abfa...a8d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pleier du å bli deppa av alkohol? Jeg gjør det. Griner og blir vanskelig, selv når jeg har det fint i utgangspunktet. Har tatt konsekvensen av det og sluttet å drikke. Så om du tenderer til det samme ville jeg nok holdt meg unna alkohol. Skjønner behovet ditt godt. Se an hvem som skal på fest. Gode venner, fjerne bekjente eller en god blanding? Ha en back-up plan. Noen som kan komme å hente om det ikke blir kjekt. Også kan det være akkurat det du trenger! Anonymkode: 5abfa...a8d Nei, blir aldri deppa av alkohol- jeg får det som regel bare veldig gøy. Det er gode kolleger jrg skal med, som har fulgt meg gjennom hele forløpet og sommeren. Ja, planen er å bare gå hjem om jeg kjenner "sorg bølgen" som jeg kaller det, kommer. Anonymkode: 41476...b9b
Gjest Marge Simpson Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Først, kondolerer så masse <3 Det er lov å smile og le selvom man sørger. Kanskje det er veldig godt for deg og det virker jo som at du selv føler du trenger en "pause".
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, blir aldri deppa av alkohol- jeg får det som regel bare veldig gøy. Det er gode kolleger jrg skal med, som har fulgt meg gjennom hele forløpet og sommeren. Ja, planen er å bare gå hjem om jeg kjenner "sorg bølgen" som jeg kaller det, kommer. Anonymkode: 41476...b9b Gå ut og mor deg. Første gangen er verst. Og må du felle en tåre, så snik deg inn på do. Ofte varer det bare noen minutter. Anonymkode: 2729e...281
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Takk for fine svar! Sorgen er tung, og den er med meg hver eneste dag. Men, jeg vil gi det et forsøk, gi meg selv en pause, og jeg vet ned 100% sikkerthet at den jeg har mistet, hadde villet at jeg skulle kose meg. Sorg er noe herk, kommer i noen kraftige bølger som skyller meg overende innimellom.. Anonymkode: 41476...b9b
sug lut Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 Kondolerer. Du trenger et pusterom, klart du skal gå - du svikter ikke sorgen, du gjør den mulig å bære.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 Gå ut og kos deg Jeg ville ikke drukket meg søple full, men noen bobler i glasset og et smil om munnen er helt greit. Kanskje blir det en kort kveld, kanskje blir det en deilig lang kveld, det tar du som det kommer. Men det er helt greit å gå ut og kose seg Anonymkode: 39e46...2b2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 56 minutter siden, sug lut skrev: Kondolerer. Du trenger et pusterom, klart du skal gå - du svikter ikke sorgen, du gjør den mulig å bære. Tusen takk, det var veldig fint sagt ❤️ HI Anonymkode: 41476...b9b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gå ut og kos deg Jeg ville ikke drukket meg søple full, men noen bobler i glasset og et smil om munnen er helt greit. Kanskje blir det en kort kveld, kanskje blir det en deilig lang kveld, det tar du som det kommer. Men det er helt greit å gå ut og kose seg Anonymkode: 39e46...2b2 Nei, sørpe full klarer ikke kroppen min nå, er for sliten til det. Takk for oppmuntringen ❤️ HI Anonymkode: 41476...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå