Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hei, Er det noen her som har gjennomført denne operasjonen for å minske blødninger ved mensen? Jeg fikk utført min forrige torsdag, alt gikk fint i følge kirurg. Men, det kjennes ut som vannet går hver gang jeg reiser meg, setter meg ned og egentlig sånn ca hver halvtime... Har vært i kontakt med sykehuset og de sier det er "normalt", og at de mengdene som jeg har kommer av at det ble sprøytet mye væske inn i livmor og at vevet mitt bruker tid på å kvitte seg med dette. Så lurer egentlig på om noen har opplevd dette og kan berolige meg med at det vil gå over i løpet av noen dager til? Jeg begynner i ny jobb i morgen, og håper jo at jeg kan slippe å bruke bleier!! For nå er det sånn at nattbind holder ikke på det som kommer... Har litt vanskelig med å tro at dette er normalt.. Ja det står at utflod/blod kan forekomme i 4-6 uker etter operasjonen, men tviler på at det er meningen at det skal komme i slike mengder som det gjør nå.. Det er ikke urin, eller det lukter ikke som urin da... Og det er lite blødning... Anonymkode: e2786...48d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Opp med denne... Anonymkode: e2786...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå