Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Vært sammen i 5 år og alltid hatt mye sex Hadde en tøff periode i forholdet etter at vi fikk barn, men hadde jevnt sex for det. Nå er ting ganske stabilt på hjemmefronten, men det er akkuratt som at alt det dårlige som var har satt seg i meg og nå har jeg ikke lyst på han lenger. Jeg kjenner jo at behovene mine fortsatt er der, og han er jo tilgjengelig, men hvorfor vil jeg ikke? Er dette først steg til at jeg mister følelser for han? Eller er det sånn det blir etterhvert i forhold, at man gjør det når behovet blir for stort og man bare må? Er så glad i han og ingenting er jo helt feil, det er bare at alt han lot meg stå i alene har gjort noe med meg. sorry langt innlegg. noen som har vært borti dette før og hvor det har snudd igjen? Anonymkode: 521c6...7e7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Vel, jeg vet hva du snakker om... Jeg kan si at det samboeren har gjort mot meg aldri har vært utroskap verken psykisk/fysisk eller økonomisk, likevel sviktet han meg når jeg var på mitt aller mest sårbare.. Dette klarte jeg å tilgi en gang (selv om jeg i retro perspektiv ikke burde), men nå har det skjedd igjen og all gnist er borte. Aner selv ikke hva jeg jeg skal gjøre for at dette skal snu denne gangen. Sist funket det med å bare å hoppe i det og prøve Anonymkode: a05f5...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå