Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Har leid ut huset noen dager, og her har det bodd en asiatisk familie. Ikke noe problem sånn egentlig, men det lukter så utrolig asiatisk mat! Har luftet, vasket alle flater på kjøkkenet og satt ut skåler med eddik på kjøkken, stue og i gangen. Nå har det gått et par dager og det lukter fortsatt. Hvordan få det bort? Hiver gardinene i vaskemaskinen etterpå, litt desperat her.... Anonymkode: d1ab9...3a4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Vaske alt. Inkludert gardiner. Ville vasket med salmiakk og luftet mest mulig Anonymkode: bdf2a...a09
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, prekæs skrev: Vask filter i kjøkkenvifta. Det var det første jeg gjorde. Først i salmiakk, deretter i oppvaskmaskinen. HI Anonymkode: d1ab9...3a4
prekæs Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det var det første jeg gjorde. Først i salmiakk, deretter i oppvaskmaskinen. HI Anonymkode: d1ab9...3a4 Da ville jeg vasket tekstilene. Den aller beste måten å få vekk fett på er Zalo og salmiakk blandet i vaskevannet når du vasker flater. Salmiakk alene er ikke like bra. Regner med at det er fettet som lager lukten.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 2 minutter siden, prekæs skrev: Da ville jeg vasket tekstilene. Den aller beste måten å få vekk fett på er Zalo og salmiakk blandet i vaskevannet når du vasker flater. Salmiakk alene er ikke like bra. Regner med at det er fettet som lager lukten. Ok, tar en runde til med kluten. Og hiver gardinene til vask. Anonymkode: d1ab9...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå