Gå til innhold

Allidrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og her kommer dagens idiotspørsmål... Når barnet starter på allidrett er det vanlig med joggesko eller noe annet til å ha inne i gymsalen. Vi har ikke fått noe info, og jeg har ikke peiling på hva de bør ha med seg første gangen.... 🙄 Vi snakker her om 4 åringer hvis det hjelper på svaret.

Anonymkode: 168d7...61d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 åringen her begynte på barneidretten nå. Jeg hadde med gymsko og gymsokker. Alle de andre hadde sko, så da blir det sko her også. Jenta vår gikk med joggebukse, t-skjorte og en hettegenser.  De fleste med shorts og t-skjorte 

Anonymkode: e749a...ea1

Skrevet

Supert, takk for svar😊

Skrevet

Her foretrekker de gymsokker.

Anonymkode: 0326a...4bc

Skrevet

å guttene gikk som regel i joggebukser og en genser/ t skjorts mens noen av jentene hadde pene turndrakter.

Skrevet

Her foretrekker de gymsokker eller barbent, men det varierer så jeg ville stilt barbent eller med Antisklisokker første gang og så høre hva de anbefaler. Dumt å kjøpe sko eller gymsokker som ikke blir brukt.

For øvrig er ikke hettegenser så lurt, hetten kan henge seg fast og er i veien når de (etter hvert)  skal stupe kråke.

Anonymkode: 905dc...81f

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her foretrekker de gymsokker eller barbent, men det varierer så jeg ville stilt barbent eller med Antisklisokker første gang og så høre hva de anbefaler. Dumt å kjøpe sko eller gymsokker som ikke blir brukt.

For øvrig er ikke hettegenser så lurt, hetten kan henge seg fast og er i veien når de (etter hvert)  skal stupe kråke.

Anonymkode: 905dc...81f

Nå koster ikke gymsokker mer enn 79 kr da så er nok ikke så veldig stort tap for HI om de ikke blir brukt. Barfot høres skikkelig uhygenisk ut!!

Skrevet

Supert, takk for svar. Da kjøper jeg gymsokker først, så kan jeg heller kjøpe joggesko hvis det er behov for der 😊

Skrevet

gymsokker har de hvertfall billig på xxl :)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

gymsokker har de hvertfall billig på xxl :)

Så bra. Hun har allerede 3 par joggesko, men ingen med såler som er ok inne. Så hvis jeg slipper å kjøpe flere par med joggesko nå før til våren igjen, så er det veldig fint for meg 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...